alexandriamou.gr - Προβολή άρθρων κατά ημερομηνία: Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Αλεξάνδρειας πραγματοποίησε ημερίδα για την παρουσίαση των

Την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (28 Μαρτίου 2018 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 1125):

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Αριθμ. 4894

1.Ένταξη στο μόνιμο Πυροσβεστικό προσωπικό των κατά την παρ. 20 του άρθρου 15 του ν. 3938/ 2011 Πυροσβεστών 5ετούς υποχρέωσης.

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1) Του άρθρου 15 του ν. 3938/2011 «Γραφείο Αντιμετ/ σης Περιστατικών Αυθαιρεσίας, θέματα ΕΛ.ΑΣ., Πυροσβ.
Σώματος» (Α’ 61), όπως ισχύει και ιδίως της παρ. 20 του άρθρου αυτού, όπως προστέθηκε με το άρθρο 13 του ν. 4455/2017 (Α΄ 22).

2) Του ν. 4249/2014 «Αναδιοργάνωση Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, Αναβάθμιση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και ρύθμιση λοιπών θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και άλλες διατάξεις» (Α’ 73).

3) Του ν. 4270/2014 «Αρχές Δημοσ/κής Διαχείρισης, Δημόσιο Λογιστικό κ.λπ.» (Α΄ 143).

4) Του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του π.δ. 63/2005 (Α’ 98).

5) Του π.δ. 210/1992 «Κωδικοποίηση διατάξεων Προεδρικών Διαταγμάτων του Κανονισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Πυροσβεστικού Σώματος» (Α΄ 99) όπως ισχύει.

6) Του π.δ. 24/2015 «Σύσταση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων» (Α΄ 20) όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 123/2016 (Α’ 208).

7) Του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 210).

8) Του π.δ. 80/2016 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες» (Α΄ 145).

9) Της υπ’ αρ. Υ.173/2016 απόφασης του Πρωθυπουργού «Σύσταση θέσεων Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Β΄ 3610).

10) Της υπ’ αρ. Υ.186/2016 απόφασης του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Νικόλαο Τόσκα» (Β’ 3671).

11) Της υπ’ αρ. Υ.29/2015 απόφασης του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Χουλιαράκη» (Β΄ 2168).

12) Της υπ’ αρ. 13727 οικ.Φ.109.1/25.05.2016 απόφασης Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Διαδικασία μονιμοποίησης, ανανέωσης θητείας ή απόλυσης των Π.Π.Υ. και κάθε άλλο σχετικό θέμα.» (Β΄ 1637).

13) Της υπ’ αρ. 627 οικ.Φ.300.1/04.01.2017 διαπιστωτικής πράξης του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος ως και της υπ’ αρ. 1881 σικ. Φ.200.1/10.01.2018 όμοιας πράξης.

14) Της υπ’ αρ. 15500 οικ.Φ. 300.2/13.03.2017 απόφασης του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος για την παράταση της θητείας Πυροσβεστών 5ετούς υποχρέωσης για τρία (3) έτη στο Πυροσβεστικό Σώμα (Γ΄ 260).

15) Την υπ’ αρ. πρωτ. 8000/1/2018-15 α’ από 21-02-2018 Εισήγηση του Γεν. Διευθυντή της Γ.Δ.Ο.Ε.Σ. 16)

Το γεγονός ότι από την ένταξη 2.186 πυροσβεστών 5ετούς υποχρέωσης στο μόνιμο προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος προκαλείται πρόσθετη δαπάνη ετησίως συνολικού εκτιμώμενου ύψους 881.914,98 € σε βάρος του προϋπολογισμού εξόδων του Ε.Φ.07-420,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1. Οι οριζόμενοι στην παράγραφο 20 του άρθρου 15 του ν. 3938/2011 προσληφθέντες πυροσβέστες 5ετούς υποχρέωσης, οι οποίοι κρίθηκαν επιτυχώς από τα αρμόδια συμβούλια προς ένταξη στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό κατά τις παραγράφους 7 και 8 του ίδιου άρθρου, εντάσσονται αυτοδικαίως, χωρίς να απαιτείται νέα κρίση, στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό.

Οι εντασσόμενοι έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις των μονίμων πυροσβεστών, όπως προβλέπονται από τους υπηρεσιακούς κανονισμούς του Σώματος, χωρίς οποιαδήποτε διάκριση ή εξαίρεση ως προς την υπηρεσιακή τους κατάσταση, τις μεταβολές αυτής, τις μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετακινήσεις, το μισθολόγιο, τις βαθμολογικές προαγωγές, και την εξέλιξή τους εν γένει, λαμβάνοντας υπόψη και τα οριζόμενα στην παρ. 8 του άρθρου 15 του ανωτέρω νόμου.

Ως ημερομηνία της κατά τα ανωτέρω ένταξης ορίζεται η 1η Απριλίου 2018, ανεξάρτητα από τον χρόνο δημοσίευσης της παρούσας.

Η απονομή του βαθμού του Πυροσβέστη ανατρέχει με αναδρομική ισχύ στην 9η Φεβρουαρίου 2017 σύμφωνα με το εδάφιο δ’ της παρ. 20 του άρθρου 15 του ν. 3938/2011.
Οι εντασσόμενοι καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις, οι οποίες συνιστώνται με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων οργανικών θέσεων της ειδικής κατηγορίας Πυροσβεστών 5ετούς θητείας, σύμφωνα με το τρίτο εδάφιο της παραγράφου 20 του άρθρου 15, όπως προστέθηκε με το άρθρο 13 του ν. 4455/2017.

Κατηγορία Αστυνομικά

- Πριν λίγο καιρό παραδόθηκε από τον Κομματικό Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Κώστα Πουλάκη το σχέδιο Νόμου που αφορά την Τ.Α. , με την επισήμανση ότι “παραδίδεται μετά από ένα χρόνο εξαντλητικής συζήτησης και με τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα” προφανώς εξαιρουμένου του Ν. Ημαθίας γιατί εδώ δεν έγινε καμιά συζήτηση όχι μονάχα με τους πολίτες αλλά απ΄ότι γνωρίζουμε ούτε καν με τα θεσμικά όργανα της αυτοδιοίκησης, ούτε με τους αυτοδιοικητικούς.

- Γιατί αλήθεια δεν έγινε συζήτηση;
- Προφανώς επειδή από πέρυσι (3/4/2017) η ΚΕΔΕ (Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας) πρόταξε 11 “κόκκινες γραμμές” αφού η μεταρρύθμιση στην Τ.Α. δεν είναι κομματικός σχεδιασμός αλλά εθνική υπόθεση.
- Ποιες αλλαγές όμως προβλέπονται στο κατατεθέν προσχέδιο νόμου;
- Ουσιαστικά μόνον η απευκταία διαλυτική απλή αναλογική ως θέσπιση μιας των μορφών άμεσης δημοκρατίας και παρεμπιπτόντως, η αναβάθμιση των τοπικών λαϊκών συνελεύσεων, ο θεσμός των τοπικών δημοψηφισμάτων, η θέσπιση εδικών συμβουλίων για μεγάλα θέματα κάθε περιοχής, οι διαδικασίες πλατιάς κοινωνικής διαβούλευσης και η παράλληλη θέσπιση διερευνητικών επιτροπών μαζί με την υπό προϋποθέσεις ανακλητικότητα των αιρετών- αυτό δεν σημαίνει κατάργηση εκλογών και κατάργηση της δημοκρατίας; - με κύριο στόχο, λέει, τον περιορισμό των δημαρχοκεντρικών χαρακτηριστικών του σημερινού συστήματος.
- Φέξε μου και γλίστρησα!!!!
- Πέρα όμως από τα ακαταλαβίστικα περί την εφαρμογή προτεινόμενα, είναι προφανές ότι το ενδιαφέρον του νόμου εστιάζεται στο να καταστεί δυνατό στις προσεχείς εκλογές να εκλέγει και ο ΣΥΡΙΖΑ καμιά έδρα αφού “η κατανομή του συνόλου των εδρών του δημοτικού συμβουλίου θα γίνεται με το σύστημα της απλής αναλογικής” και σε περίπτωση που κανένας συνδυασμός δεν συγκεντρώσει το 50% +1 από τον πρώτο γύρο – πράγμα σχεδόν αδύνατο – τότε ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ θα εκλέγεται με επαναληπτική εκλογή σε 2ο γύρο μεταξύ των δύο πρώτων, χωρίς παραταξιακή πλειοψηφία, έρμαιο λοιπών παρατάξεων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται περί την συναλλαγή για τη διοίκηση ενός δήμου.
- Βέβαια είναι αναγκαίο να αλλάξουν τα πράγματα στους δήμους καθώς επί πάρα πολλά χρόνια οι δημότες είναι μάρτυρες ενός τρόπου διοίκησης που περιλαμβάνει υποκρισία, παρατυπία, παρανομία, πελατειακές σχέσεις, έλλειψη οργάνωσης, προσωπικά οφέλη, εκμετάλλευση ανθρώπων και θεσμών, παρασκήνιο, ανηθικότητα και κυρίως συναλλαγές κάτω από το τραπέζι.
- Αν όμως αυτά συνέβαιναν με το μέχρι τώρα δημαρχοκεντρικό σύστημα με το προτεινόμενο από το υπουργείο θα εμπλακεί και η πρόταξη των δημοτικών αρχόντων σε μικρά και εξουσιαστικά σύνδρομα, σε μισαλλοδοξίες και σε ότι βόλευε, βολεύει και θα βολεύει άρχοντες και συνάρχοντες.
- Το πρόγραμμα “Καλλικράτης” έφτιαξε λιγότερους και δυνατότερους δήμους για να είναι ικανοί να ανταποκριθούν στις καινούριες απαιτήσεις και να αξιοποιήσουν την τεχνολογία και τις σύγχρονες μεθόδους διοίκησης.
- Μερικοί το πίστεψαν, αλλά ήταν μακριά νυχτωμένοι αφού σχεδόν καμιά από τις προβλέψεις του “Καλλικράτη” δεν επαληθεύτηκε.
- Όμως επειδή η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν είναι μόνον εκλογές ούτε άτακτες συναθροίσεις όπως πιστεύουν στην κυβέρνηση, αλλά είναι θεσμοί και δικαιώματα, είναι στάση σεβασμού απέναντι σε όλους γι' αυτό πρέπει πράγματι κάτι να αλλάξει.
- Πρώτη αλλαγή είναι η θεσμοθέτηση θητειών.
- Δυο τετραετίες είναι ικανές και να σχεδιαστεί και να εκτελεστεί ένα σοβαρό έργο.
- Μαζί με την θεσμοθέτηση δύο τετραετιών προτεραιότητα πρέπει να δοθεί και στην αξιοκρατία, καθώς το μέγα πρόβλημα είναι η διαχειριστική ανεπάρκεια η οποία προκύπτει μετά τις εκλογές.
- Επειδή όμως η Τ.Α. δεν πρέπει να είναι χωνευτήρι ανίκανων λειτουργών αλλά ως απαύγασμα της Τοπικής Κοινωνίας πρέπει να μπορεί να παρέχει υπηρεσίες ποιότητας σε πρώτο χρόνο και μάλιστα με μικρότερο κόστος για το δημότη, οφείλει να ιδωθεί ως κομμάτι της εξυγίανσης του πολιτικού συστήματος και αυτό ως ιδέα έχει κατατεθεί στο πρόσφατο συνέδριο της Κεντροαριστεράς. Ενδιαφέρον έδειξε ο Νίκος Ανδρουλάκης.

- Το πρόβλημα είναι πολιτικό και πολιτικά πρέπει να επιλυθεί με την εκλογή ΔΗΜΑΡΧΟΥ σε ξεχωριστό ψηφοδέλτιο από την εκλογή των δημοτικών συμβούλων, οι οποίοι θα εκλέγονται εκτός παρατάξεων από κοινό ψηφοδέλτιο.

- Ο δήμαρχος που θα εκλεγεί χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύει πακτωλό χρημάτων, χωρίς ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ, αλλά με δικό του πρόγραμμα, για να εξασφαλίζει τις απαραίτητες πλειοψηφίες πρέπει να είναι άνθρωπος που έχει σαφές γνωστικό αντικείμενο, εμπειρία και γνώση του χώρου που θα κληθεί να διοικήσει αφού ΔΕΝ θα στηρίζεται σε μια εν πολλοίς προπληρωμένη και σίγουρα προεπιλεγμένη ΟΜΑΔΑ που λειτουργεί στα πλαίσια μιας παραταξιακής λογικής η οποία ποτέ δεν είναι μακριά από την υποκρισία, την παρανομία και την συναλλαγή.

- Με την εκλογή του ένας ΔΗΜΑΡΧΟΣ χωρίς παραταξιακό στρατό δεν θα είναι πουθενά αλλού υποχρεωμένος εκτός από τον αυτοσυνείδητο δημότη στον οποίο θα λογοδοτούν για τις αποφάσεις τους και οι δημοτικοί σύμβουλοι.

- Σε μια τέτοια περίπτωση γίνεται πράξη το ότι ο χώρος της Τ.Α. καθίσταται χώρος προσφοράς καταξιωμένων ανθρώπων της τοπικής κοινωνίας αφού θα επιλέγονται από κοινή λίστα χωρίς κομματισμούς, χωρίς παρατάξεις, χωρίς συναλλαγές και χωρίς πληρωμένες καταχωρήσεις σε κάθε είδους σωτήρες των τοπικών κοινωνιών.

Τάσος Τασιόπουλος

ΥΓ1. Άρχισαν τα καραγκιοζιλίκια στο δήμο Αλεξάνδρειας μεταξύ δημοσιολογούντων και δημόσια γραφόντων καθώς ξευτελίζονται δημόσια προβάλλοντας άλλοτε σαν τον Ρωμανό τον υμνωδό τα έργα και τις ημέρες του δήμου -γιατί άραγε;- και άλλοτε ως δημόσιοι κατήγοροι στήνουν στον τοίχο- ποιος τους ακούει- τον ίδιο άνθρωπο.
- Ποιος να τους πιστέψει!!!
- Ιδιαίτερα τον “προεκλογικό διώκτη” που με καναδυό δεκάρες αλλάζει άποψη.
- Πάντα βέβαια ξεθωρριασμένο είναι το δεκάρικο για το καλό του τόπου.
ΥΓ2. Τρανό παράδειγμα η επίσκεψη του δημάρχου στο εξωκλήσι του Σχοινά που αυτές τις μέρες είναι στο επίκεντρο πανελληνίως.
- Ο πρώην υμνωδός “κατακεραυνώνει” την επίσκεψη προφανώς επειδή “του έφαγε η γομάρα το ψωμί” και ο πρώην ορκισμένος εχθρός “αποθεώνει” την επίσκεψη μάλλον επειδή τώρα “γεννούν και τα κοκόρια δίκροκα αυγά”.
- Δίκιο έχει αυτός ιδιαίτερα αν “τα αυγά” είναι πάπιας, δηλαδή πρασινωπά.
ΥΓ3. Ακούγεται πως οσονούπω στο χώρο της ΝΔ θα σκάσει 4η υποψηφιότητα καθώς τώρα που ωρίμασαν οι εποχές και έλειψαν οι ανόητοι θα χτυπήσει πόρτες “σοβαρή υποψηφιότητα” με διψήφια νούμερα ψήφων στο παρελθόν, προφανώς για το καλό του τόπου.

ΥΓ4.Πανελληνίως ξεφτιλίζονται και όσων η υποκρισία τρέχει από τα αυτιά, σχετικά με τα ποδοσφαιρικά δρώμενα, με την ιστορία του ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗ.
- Εξάλλου δεν είναι πρώτη φορά που κλέβουν πρωταθλήματα.
- Είναι πολλά τα λεφτά και όχι μόνον Βαγγέλη. Τί ήθελε τώρα και αυτός ο ΙΒΑΝ και χάλασε την σούπα.

Καμπάνια ενημέρωσης για την ευνοϊκή ρύθμιση των χρεών ύψους περίπου 3 δισ. ευρώ που έχουν στην "πλάτη"τους από την πώληση της ΑΤΕ, το 2012, οι άνθρωποι του πρωτογενούς τομέα, ξεκινά

Κατηγορία Αγροτικά

Την εντατικοποίηση των ελέγχων που διενεργούνται στην αγορά των τροφίμων κατά την περίοδο του Πάσχα, ανακοίνωσε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων, έχοντας ήδη εντάξει

Κατηγορία Γενικά

                 Σύμφωνα με την παλιότερη και ισχύουσα απόφαση του Ε.Σ. Αλεξάνδρειας, την Κυριακή 1 Απριλίου 2018, προτείνουμε τα καταστήματα να παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ.

 Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας, σταθερός στην απόφαση του να μην επιτρέψει το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, συντάσσεται με τη συντριπτική πλειοψηφία των Εμπορικών Συλλόγων της χώρας και δεν συμμετέχει στο "παζάρι" των Κυριακών.

                                  Η Κυριακή ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ.

Στηρίξτε την απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου, για το καλό όλων μας.

                                                                                                  

                                                                                            Με εκτίμηση

                                                                                            ΤΟ Δ.Σ.

Τη διαγραφή των συνεταιριστικών οργανώσεων από το Μητρώο όταν ο κύκλος εργασιών τους δεν υπερβαίνει κατά μέσο όρο τριετίας τα 30.000 ευρώ προβλέπει

Κατηγορία Αγροτικά

Περισσότεροι από 3.000 θα είναι φέτος σε σχέση με πέρυσι οι επιπλέον εισακτέοι φοιτητές και φοιτήτριες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου.

«Νομίζω ότι μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι θα είναι ένας αριθμός πάνω από 3.000 πρόσθετους φοιτητές και φοιτήτριες. Κάναμε μία πολύ συστηματική μελέτη για τις δυνατότητες των ιδρυμάτων , δίνουμε φέτος περισσότερες θέσεις. Υπάρχει μεγαλύτερη αύξηση στη χρηματοδότηση και νομίζουμε ότι έχουν τη δυνατότητα τα ιδρύματα να απορροφήσουν αυτόν τον κόσμο και άρα θα μειωθεί και το άγχος των φοιτητών της τρίτης λυκείου που είναι στην τελική ευθεία. ανέφερε ο υπουργός σε δηλώσεις του στο περιθώριο του περιφερειακού αναπτυξιακού συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας, υπογραμμίζοντας πως ο ακριβής αριθμός θα ανακοινωθεί μέχρι αύριο.

Ερωτηθείς σχετικά με τον σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας για το μάθημα των Θρησκευτικών, στον απόηχο της απόφασης του ΣτΕ που κατά πλειοψηφία έκρινε πολλαπλώς αντισυνταγματικές αλλαγές που έγιναν επί υπουργίας Νίκου Φίλη στη διδασκαλία του μαθήματος ο κ. Γαβρόγλου διευκρίνισε: «Δεν προτιθέμεθα να κάνουμε πίσω, διότι δεν αφορά αυτό που γίνεται τώρα και αυτό που θα γίνει του χρόνου. Ήδη εδώ και πάρα πολλούς μήνες έχει αρχίσει μία συζήτηση με την Εκκλησία, μία συζήτηση με επιστημονικούς φορείς , μία συζήτηση με διακεκριμένους επιστήμονες για ένα πράγμα το οποίοι είναι καθαρά επιστημονικό». «Εμείς», εξήγησε, «προχωράμε στην αναμόρφωση αυτών των βιβλίων και μάλιστα προχωράμε και με πολύ μεγάλη συναίνεση των ανθρώπων που γνωρίζουν πολύ βαθιά αυτά τα ζητήματα, όπως επίσης και της Εκκλησίας».

Κληθείς να σχολιάσει το περιεχόμενο ανοικτής επιστολής διαμαρτυρίας που υπογράφουν 93 καθηγητές της Νομικής Αθηνών, για την «κατάσταση βαριάς παρανομίας», που όπως αναφέρουν, επικρατεί στο κτίριο και τον περιβάλλοντα χώρο της Σχολής, δίπλα στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου Αθηναίων ο υπουργός σημείωσε : «Πρέπει κανείς να είναι πολύ ασόβαρος για να κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας ή εμένα για ανοχή σε τέτοια φαινόμενα . Είναι δυνατόν να έχουμε ανοχή; Το ερώτημα είναι ποιες είναι οι λύσεις».

Με αφορμή και αντιπαράθεση που είχε νωρίτερα στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας για την Παιδεία, με τον πρύτανη του ΑΠΘ Περικλή Μήτκα σχετικά με το πρόβλημα της παραβατικότητας και των ναρκωτικών εντός του Πανεπιστημίου και τον ρόλο της αστυνομίας στην αντιμετώπισή του, επισήμανε: «Είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο πρόβλημα δεν είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να λυθεί με αστυνομοκρατία και είναι ένα πρόβλημα που έχει και αντανάκλαση δυστυχώς και στην υπόλοιπη κοινωνία [...] Δεν είναι τόσο το θέμα της ασφάλειας όσο τα φαινόμενα παραβατικότητας και αυτό που εμείς λέμε είναι ότι τα φαινόμενα παραβατικότητας έχουν μία διάσταση έντονα κοινωνική και πρέπει να καταλάβουμε, γιατί γίνονται, ώστε να δούμε με ποιον τρόπο θα τα αποτρέψουμε». «Γι' αυτόν τον λόγο», πρόσθεσε, «έχουμε συγκροτήσει μία ομάδα εργασίας, επικεφαλής της οποίας είναι ο καθηγητής Νομικής και πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, αλλά η ομάδα έχει και εκπροσώπους της αστυνομίας, αλλά και εκπροσώπους που επιτελούν κοινωνικό λειτούργημα και εργασία, ψυχολόγους, και προσπαθούμε να αναλύσουμε το πρόβλημα και να ζητήσουμε προτάσεις συγκεκριμένες από τα ιδρύματα».

Χαρακτήρισε, δε, «πολύ θετικό ότι ο κ. Παρασκευόπουλος απευθύνθηκε σε όλα τα Ιδρύματα να του στείλουν συγκεκριμένες προτάσεις και όλα τα ιδρύματα απάντησαν με θετικό τρόπο σε αυτές τις προτάσεις».

Ο κ. Γαβρόγλου μετά την παρουσία του στο περιφερειακό συνέδριο είχε προγραμματισμένη συνάντηση με την ομάδα εργασίας, που εξετάζει τις συνέργειες ανάμεσα στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. «Αύριο έχουμε μία συνάντηση με την ομάδα εργασίας που έχει μέλη από το Διεθνές Πανεπιστήμιο και τα ΤΕΙ από τις Σέρρες και την Καβάλα. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις που μας έρχονται από τους ανθρώπους εκεί κι ελπίζω να βάλουμε σήμερα και ένα χρονοδιάγραμμα, να απαντήσουμε σε κάποιες απορίες. Έχουμε ήδη μεγάλη εμπειρία με συζητήσεις που έχουμε κάνει και στο Ιόνιο και στην Ήπειρο και στη Θεσσαλία, να βάλουμε σήμερα ένα χρονοδιάγραμμα και να δούμε πώς θα προχωρήσει», είπε.

Ερωτηθείς σχετικά με την αντίδραση του ΑΠΘ στο ότι δεν έχει προσκληθεί στη συζήτηση που αφορά τις εν λόγω συνέργειες σχολίασε: «Υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις, πολλές φορές το υπουργείο Παιδείας αλλάζει τη στάση του ακούγοντας αυτά και πολλές φορές αλλάζουν τη στάση τους και τα ιδρύματα. Με επικεφαλής το ΑΠΘ η Θεσσαλονίκη είναι σε εξαιρετικά προνομιακή κατάσταση και ως προς ερευνητικά της προγράμματα και ως προς τα προπτυχιακά και ως προς τις γενικότερες διεθνείς προβολές της. Είναι ένα πανεπιστήμιο που αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο της χώρας. Εμείς προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε συνέργειες ανάμεσα σε μικρότερα ιδρύματα για να δούμε τι δυναμική θα δημιουργηθεί και εδώ είμαστε. Ας ολοκληρώσουμε αυτόν τον κύκλο και μετά βλέπουμε».

Συνολικά για το 2018 οι θέσεις εισακτέων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι 74.692 ενώ για το 2017 ήταν 70.726. Κατά συνέπεια η αύξηση ανέρχεται σε 3.966 θέσεις.

Το ΦΕΚ σε μορφή pdf

 

 

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ, dikaiologitika

Κατηγορία Εκπαίδευση

Alexandriamou.gr
Δημοσιογραφική Ενημερωτική Ηλεκτρονική Εφημερίδα
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας