alexandriamou.gr - Προβολή άρθρων κατά ημερομηνία: Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2019
Η Τεχνική Διαφημιστική Silk & Design δραστηριοποιείται στο χώρο της επικοινωνίας, της διαφήμισης, των εκτυπώσεων και των πολυμέσων από το 1992 με ισχυρή εικόνα και διαχρονική αξία παρέχοντας προϊόντα με υψηλές προδιαγραφές και στρατηγική σκέψη.
Εγγύηση της εταιρείας είναι η πολύχρονη πορεία της στο χώρο και η προτίμηση που δείχνουν οι πελάτες της σε αυτήν.
Τώρα η Silk and Design μεγαλώνει και δυναμώνει, γιατί δίπλα μας είστε ΕΣΕΙΣ... οι πελάτες μας, οι συνεργάτες μας, οι προμηθευτές μας, οι φίλοι μας, οι δικοί μας άνθρωποι.
Ανοίγουμε τα φτερά μας σε νέους τομείς, συνεχίζουμε και είμαστε έτοιμοι να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σας στον τομέα της ενημέρωσης και της ψηφιακής επικοινωνίας.
Με δυναμική παρουσία και οδηγό την έμπνευση και τη δημιουργία η επιχείρηση παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες που συνδυάζουν τα απαραίτητα τεχνολογικά και γνωστικά εργαλεία για την επίτευξη του στόχου των πελατών της.
Καθώς η εταιρία παρέχει επιπλέον δημοσιογραφικές, διαφημιστικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες στην ενημερωτική-ειδησεογραφική ιστοσελίδα www.alexandriamou.gr
1) Στον τομέα των εκτυπώσεων και των τεχνικών παροχών δραστηριοποιείται στο χώρο που αφορά:
• Επιγραφές-Φωτεινές, Μεταλλικές, Νέον, Σόκορο, Πυλώνες, Πίζα, Plexi-glass
• Πινακίδες σήμανσης οδών πόλεων
• Αυτοκινητοεπιγραφές
• Μεταξοτυπίες, ειδικές εκτυπώσεις
• Διαφημιστικά δώρα-Αυτοκόλλητα
• Ψηφιακές εκτυπώσεις (σε μουσαμά, ύφασμα, αυτοκόλλητο, καμβά, σημαιόπανο)
• Ταπετσαρίες, ειδικά σχεδιασμένες για τον καθένα σας
• Ρολοκουρτίνα σκίασης
• Εξοπλισμός προστασίας εργαζομένων
• Σχεδιασμός μακέτας, Λογότυπο, Διαφημιστικά φυλλάδια
• Ημερολόγια, Έντυπα, Κάρτες
• Εταιρική ταυτότητα
• Χαράξεις
• Τιμητικά έπαθλα, Πλακέτες, Λάβαρα, Στολές ομάδων
• Μεμβράνες αυτοπροστασίας αυτοκινήτων, κτιρίων, καταστημάτων
• Προσκλητήρια γάμου-βάφτισης
2) Οι παροχές διευρύνονται τώρα ακόμη περισσότερο και σε:
• Υπηρεσίες Marketing
• Οπτική προβολή
• Υπηρεσίες ηλεκτρονικής-έντυπης ψηφιακής επικοινωνίας και διαφήμισης
• Οργάνωση εκδηλώσεων, events, εκθέσεων, σεμιναρίων, Event Management, Εταιρικές Εκδηλώσεις
• Στρατηγική Επικοινωνία
• Digital Marketing
• Γραφείο Τύπου
• Πολιτική Επικοινωνία
• Καμπάνιες σε ΜΜΕ και στο διαδίκτυο
• Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
• Περίπτερα εκθέσεων
• Kείμενα και κειμενογραφική επιμέλεια κάθε είδους (περιεχόμενο site και blog, ομιλίες, άρθρα, παρουσιάσεις, επιστημονικές εργασίες, rewriting)
• Περιοδικά και Έντυπα (εικαστικός σχεδιασμός, κείμενο, επιμέλεια εκτύπωσης)
 Με τιμή
Έφη Στεφ. Καραγιάννη
6983910500-2333022306
Νικ. Πλαστήρα 47-Αλεξάνδρεια Ημαθίας
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Σας παραθέτουμε δείγματα των εκτυπωτικών εργασίων μας:
 

Και για τις αυτοδιοικητικές-περιφερειακές και εθνικές εκλογές η Silk & Design και το Alexandriamou.gr δίπλα στους υποψηφίους:

Γιάννης Σηφάκης: 50 ευρώ το στρέμμα de minimis στα συμπύρηνα ροδάκινα - μέχρι τέλος του μήνα η πληρωμή για επιτραπέζια- νεκταρίνια και συμπύρηνα.
Σοβαρή αύξηση στις διασυνδεδεμένες στα τεύτλα και πληρωμές ως τέλος Ιανουαρίου. 
Στα συμπύρηνα θα αποζημιωθούν οι 11 πρώιμες ποικιλίες που έχουν ανακοινωθεί.
Μπαίνουν στο de minimis τα φαγιέτ και άλλες δύο ποικιλίες επιτραπέζιων. 
Εξετάζεται η καταβολή de minimis και στα αχλάδια (κρουστάλια), στα τεύτλα θα δοθεί μεγαλύτερη διασυνδεδεμένη μέχρι τέλος του μήνα
Αυτά αποφασίστηκαν σε σύσκεψη του Υπουργού Σταύρου Αραχωβίτη με βουλευτές Πέλλας και Ημαθίας.

Κατηγορία Αγροτικά

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας σε συνεργασία με το Dyslexia Center σας προσκαλεί στην αίθουσα του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας στις 19 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 18:00΄στην ομιλία με θέμα: «Σχέσεις Γονέων και Εφήβων».

Σύσκεψη πραγματοποίησαν στη Βέροια χτες 14/1 τα μέλη του προσωρινού ΔΣ του Αγροτικού Συλλόγου Ημαθίας.

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν κυρίως τις προοπτικές και το μέλλον της καλλιέργειας του ροδάκινου και νεταρινιού καθώς και τις άδικες – όπως χαρακτήρισαν - αποζημιώσεις από τις βροχοπτώσεις μέσω Deminimis (καθυστέρηση, χαμηλά ποσά ενισχύσεων, ποικιλίες) που ακόμη αναμένουν.

 Επίσης εστάλει στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων υπόμνημα με τα αιτήματα τους.

 Τέλος αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου η οποία και θα κρίνει τις μετέπειτα κινήσεις τους.

Υπόμνημα προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Σταύρο Αραχωβίτη

Υπόμνημα

Κύριε Υπουργέ

Σας υποβάλλουμε το παρακάτω υπόμνημα όπου περιέχονται οι προτάσεις και τα αιτήματα μας και σας καλούμε για τις ενέργειες σας με σκοπό την υλοποίηση τους.

Αναζητούμε άμεση λύση έτσι ώστε να καταστεί βιώσιμη η καλλιέργεια του ροδάκινου και νεκταρινιού, αφού βλέπουμε το εισόδημα μας να μειώνεται συνεχώς και πολλοί από εμάς εγκαταλείπουμε την καλλιέργεια.

Απαιτούμε

1. Τη μείωση του κόστους παραγωγής

- Εφαρμογή επιδοτούμενου προγράμματος - μέσω ΟΑΕΔ – εργατών γης εφόσον θεωρούμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και σε άλλους παρέχεται αυτή η δυνατότητα.

- Να μειωθεί το ποσό που απαιτείται για τη μετάκληση αλλοδαπών εργατών γης

- Μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στα αγροεφόδια και αγροτικά μηχανήματα

2. Φθηνότερο αγροτικό πετρέλαιο όπως συμβαίνει σε άλλους κλάδους και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

3. Θέσπιση κατώτατης τιμής στο ροδάκινο όπως προαναγγείλατε για το βαμβάκι και τέλος στις ανοιχτές τιμές.

4. Πρόγραμμα αναδιάρθρωσης για το επιτραπέζιο ροδάκινο και νεκταρίνι με κίνητρο επιδότησης αφού μετά την επιβολή του Ρωσικού εμπάργκο, οι τιμές είναι πολύ χαμηλές για τους παραγωγούς, καταστώντας τις καλλιέργειες ασύμφορες.

5. Συνδεδεμένη ενίσχυση στο ροδάκινο και νεκταρίνι (χωρίς προϋποθέσεις) όπως συμβαίνει στα μήλα (47,7 ευρώ/στρέμμα), πορτοκάλια (62 ευρώ/στρέμμα), βιομηχανική τομάτα (67,3 ευρώ/στρέμμα), βαμβάκι (73 ευρώ/στρέμμα).

6. Αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ ώστε να καλύπτει όλες τις ζημιές από φυσικά αίτια και επίσπευση διαδικασιών αποπληρωμής αποζημιώσεων.

7. Κρατικός ελεγκτικός μηχανισμός για την αποφυγή της μαύρης διακίνησης αλλά ακόμη και για τον έλεγχο των οικονομικών συνεταιρισμών και ομάδων παραγωγών.

8. Ταμείο αγροτικής επιχειρηματικότητας με ευνοϊκούς όρους χρηματοδότησης για την υλοποίηση σχεδίων βελτίωσης.

9. Μείωση του αυξημένου συντελεστή φορολόγησης και ασφαλιστικών εισφορών.

10. Μείωση ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης για αγρότες και αγρότισσες.

                                            

 Το προσωρινό ΔΣ του Αγροτικού Συλλόγου Ημαθίας  

Κατηγορία Αγροτικά

Ανακοινώνεται ότι την Κυριακή, 20 Ιανουαρίου στις 2.30 το πρωί, θα αναχωρήσει λεωφορείο μπροστά από την Παναγία Αλεξάνδρειας με προορισμό την Αθήνα για τη συμμετοχή στο Συλλαλητήριο για την Μακεδονία στην πλατεία Συντάγματος.

Η τιμή συμμετοχής είναι 25 ευρώ και περιλαμβάνει μετάβαση και επιστροφή.

Για συμμετοχές, επικοινωνήστε με το τηλέφωνο: 6988 026633 (Γιώργος)- 6973 034022 (Βούλα).

 

 

Στις 18 Ιανουαρίου θα πληρωθούν τα προνοιακά επιδόματα από τον ΟΠΕΚΑ σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dikaiologitika.gr.

Ειδικότερα την ημέρα αυτή θα πιστωθουν τα χρήματα που έπαιρναν σε 171.000 δικαιούχους.

Οι δικαιούχοι θα πληρωθούν τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, ενώ στα μέσα Μαρτίου θα πληρωθούν το δίμηνο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου. Στην συνέχεια οι πληρωμές θα γίνονται κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι τον Απρίλιο θα πληρωθούν το Μάρτιο.
Οι κατηγορίες αναπηρίας που δικαιούνται προνοιακό επίδομα είναι οι ακόλουθες:

ΤΥΦΛΟΙ

ΚΩΦΟΙ

ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ

ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ

ΑΙDS – ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΑ

ΒΑΡΙΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (Στην κατηγορία Βαριάς Αναπηρίας εντάσσονται διάφορες κατηγορίες αναπηρίας όπως Επιληψία, Σακχαρώδης Διαβήτης, Ερυθρωματώδης Λύκος κ.ά. και ισχύει για άτομα με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω)

ΣΠΑΣΤΙΚΑ (Άτομα με εγκεφαλική παράλυση από 0–18 ετών)

ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ (Δικαιούνται τα άτομα που πάσχουν από κινητική αναπηρία κάτω άκρων σε ποσοστό αναπηρία 80% και άνω ή ακρωτηριασμό δύο ποδιών)

ΧΑΝΣΕΝΙΚΟΙ

Η κατηγορία των νεφροπαθών υπό αιμοκάθαρση λαμβάνουν διατροφικό επίδομα ίσο με το ύψος του χαμηλότερου προνοιακού επιδόματος. Δικαιούχοι του παρόντος επιδόματος επιδόματος είναι επίσης οι μεταμοσχευθέντες καρδιάς, ήπατος, πνευμόνων και μυελού των οστών.

Κατηγορία Οικονομία

Νέες αλλαγές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης φέρνει το 2019 για χιλιάδες ασφαλισμένους σε όλους τους φορείς κύριας ασφάλισης και στο Δημόσιο.

Η αύξηση επηρεάζει την ηλικία συνταξιοδότησης για όλες τις περιπτώσεις με κατοχυρώμένο ή θεμελιωμένο δικαίωμα σύνταξης που έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης του με τα παλαιά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης μέχρι την 31/12/2022. Ωστόσο οι λεγόμενοι «παλαιοι ασφαλισμένοι» –αυτούς που πρωτοασφαλίστηκαν πριν από το 1993– και κατοχύρωσαν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι το 2012 μπορούν να βγουν νωρίτερα. Για όλους τους υπόλοιπους η πόρτα πρόωρης εξόδου έχει κλείσει οριστικά και απαιτείται πλέον η συμπλήρωση των 67 ετών, ή έστω των 62 με 40έτη ασφάλισης. Οι συγκεκριμένες ομάδες ασφαλισμένων μπορούν να συνταξιοδοτηθούν ακόμη και μία 10ετία νωρίτερα, λαμβάνοντας πλήρη σύνταξη σε ηλικίες 58 έως 61 ετών με 35, 36 ή 37 έτη ασφάλισης. Οι πλέον ευνοημένοι είναι κυρίως παλαιοί ασφαλισμένοι, οι οποίοι δεν είχαν μέχρι τις 18/8/2015 θεμελιωμένο συνταξιοδοτικό δικαίωμα, καθώς δεν συμπλήρωναν μέχρι τότε τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις (έτη ασφάλισης και όριο ηλικίας) ώστε να συνταξιοδοτηθούν με τα παλαιά και άκρως ευνοϊκότερα όρια ηλικίας. Να σημειωθεί ότι ο νόμος προβλέπει σταδιακή αύξηση των ορίων ηλικίας, έως το τέλος του 2021.

Δημόσιο

Το παράθυρο συνταξιοδότησης στο δημόσιο τομέα αφορά τημειωμένη – πρόωρη σύνταξη, για τη λήψη της οποίας τα όρια ηλικίας δεν διαφοροποιήθηκαν και μπορούν να την επιλέξουν χιλιάδες υπάλληλοι που είχαν τις προϋποθέσεις να συνταξιοδοτηθούν με θεμελίωση ως την 31/12/2012 αλλά είδαν τα όρια ηλικίας τους να εκτοξεύονται καθώς δεν είχαν συμπληρώσει τις προϋποθέσεις που έπρεπε τον 8/2015. Η συμπλήρωση της 25ετίας γίνεται με χρήση των πραγματικών ετών ασφάλισης αλλάκαι αναγνώριση πλασματικών ετών από τα παιδιά, το στρατό, τιςσπουδές και όλες τις κατηγορίες του ν. 3865/2011.

-Γυναίκες ασφαλισμένες στο Δημόσιο με τουλάχιστον 25έτη ασφάλισης το 2010. Οι ασφαλισμένες αυτής της κατηγορίας μπορούν να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικία 55 ετών με μειωμένη σύνταξη, εάν έχουν πρώτη ημέρα ασφάλισης πριν την 1/1/1993, ακόμη κι αν συμπληρώνουν τα 55 στο μέλλον.

-Γυναίκες και άνδρες ασφαλισμένοι στο Δημόσιο με τουλάχιστον 25 έτη ασφάλισης το 2011. Οι ασφαλισμένοιαυτής της κατηγορίας μπορούν να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικία 56 ετών με μειωμένη σύνταξη, εάν έχουν πρώτη ημέραασφάλισης πριν την 1/1/1993, ακόμη κι αν συμπληρώνουν τα56 στο μέλλον.

-Γυναίκες και άνδρες ασφαλισμένοι στο Δημόσιο με τουλάχιστον 25 έτη ασφάλισης το 2012. Οι ασφαλισμένοιαυτής της κατηγορίας μπορούν να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικία 56 ετών με μειωμένη σύνταξη, εάν έχουν πρώτη ημέρα ασφάλισης πριν την 1/1/1993, ακόμη κι αν συμπληρώνουν τα56 στο μέλλον.

Τη ρύθμιση μπορούν να εκμεταλλευτούν και υπάλληλοι που είχαν θεμελιώσει δικαίωμα ως γονείς ανηλίκων αλλά είδαν το όριο ηλικίας τους να πηγαίνει στα 60 ή και πιο μετά με βάση το έτοςσυμπλήρωσης του παλιού ορίου και τους πίνακες του 4336/2015.

Ποια είναι η μείωση

Το ποσοστό μείωσης υπολογίζεται μόνο στο ποσό της Εθνικής Σύνταξης, ενώ η Ανταποδοτική Σύνταξη χορηγείται πλήρης. Έτσι το ποσό που μειώνεται ποσοστιαία είναι μόνο το ποσό της εθνικής σύνταξης των 384 ευρώ. Αντίθετα το υπόλοιπο ποσό που αναλογεί στις εισφορές του ασφαλισμένου και σχηματίζει την Ανταποδοτική Σύνταξη καταβάλλεται πλήρες χωρίς καμιά ποινή. Συνεπώς το ανώτατο όριο μείωσης σύνταξης σε περίπτωση εξόδου μεμειωμένη είναι 115,2 ευρώ, δηλαδή 30%. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί η μείωση να ξεπεράσει το ποσό αυτό. Αυτό το γεγονός καθιστά αρκετά ελκυστική την επιλογή της μειωμένης καθώς η μείωση είναι μικρή ενώ υπάρχει η δυνατότητα εξόδου πολύ νωρίτερα από τα 62 που είναι το γενικό όριο χορήγησης μειωμένης σύνταξη ή με 40 συνολικά έτη ασφάλισης γιατην πλήρη. Αντίθετα στην επικουρική σύνταξη η μείωσηεξακολουθεί να είναι 30% επί του συνολικού ποσού της σύνταξης.

Ιδιωτικός – Δημόσιος τομέας

-Άνδρες και γυναίκες που ασφαλίστηκαν πριν από το 1993 και συμπληρώνουν 35 έτη ασφάλισης την τριετία 2010-2012. Το μεγαλύτερο μέρος των υποψήφιων συνταξιούχων που επιθυμεί να συνταξιοδοτηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις της 35ετίας ανήκει στην κατηγορία αυτή, ενώ πολλοί έχουν τη δυνατότητα να συνταξιοδοτηθούν με λιγότερα από 40 χρόνια ασφάλισης και σε χαμηλότερα των 62 όρια ηλικίας.

- Γυναίκες που ασφαλίστηκαν πριν από το 1993 και συμπληρώνουν 33 χρόνια και 4 μήνες (10.000 ημέρες ασφάλισης) μέχρι το 2012.

-Δημόσιοι υπάλληλοι με 35ετία.

-Δημόσιοι υπάλληλοι με 37ετία, εφόσον τα 35 χρόνια τα είχανσυμπληρώσει έως το 2010.

Νέοι ασφαλισμένοι

Για τους ασφαλισμένους μετά την 1/1/1993 απαραίτητη προϋπόθεση για τη συνταξιοδότηση με μειωμένη σύνταξη είναι η ύπαρξη τουλάχιστον 15 ετών ασφάλισης. Έτσι κάποιος μπορεί να συνταξιοδοτηθεί με μειωμένη σύνταξη στα 62. Για τους νέους ασφαλισμένους ισχύει ειδική πρόσθετη προϋπόθεση να έχουν 750 ημέρες ασφάλισης τουλάχιστον, την τελευταία πενταετία πριν την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησης. Ποιους συμφέρει η μειωμένη σύνταξη Είναι πολλές οι κατηγορίες ασφαλισμένων που τις συμφέρει να αποχωρήσουν άμεσα με μειωμένη σύνταξη αντί να περιμένουν είτε εργαζόμενοι με χαμηλό μισθό είτε στην ανεργία για να λάβουν τηνπλήρη με τα νέα ηλικιακά όρια. Ποιους συμφέρει:

-Μητέρες ανηλίκων με το καθεστώς των 5.500 ημερών ασφάλισης,καθώς το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης αυξάνεται

-Γυναίκες με 25ετία στο Δημόσιο ειδικά από τα 55 και μετά

- Ασφαλισμένους στα ταμεία των ΔΕΚΟ και των τραπεζών στα 62. Ημείωση του ποσού περιορίζεται στα 115 ευρώ το ανώτατο.

-Αποχώρηση με μειωμένη σύνταξη στα 62, παρά η εξαγορά πλασματικών για τη συμπλήρωση των 40 ετών ασφάλισης για τηχορήγηση πλήρους σύνταξης. Με την αύξηση του κόστους για τηνεξαγορά πλασματικών ετών, είναι προτιμότερο να συνταξιοδοτηθείκανείς με μειωμένη παρά πλήρη σύνταξη με 40 έτη ασφάλισης. Ημείωση στη σύνταξη είναι έως 115 ευρώ.

-Συνταξιοδότηση στα 62 με τα γενικά όρια ηλικίας με μειωμένησύνταξη αντί αναμονή για τα 67 για τη λήψη πλήρους σύνταξης.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα

-Γυναίκα δημόσια υπάλληλος ΠΕ, 57 ετών σήμερα, θεμελίωσεσυνταξιοδοτικό δικαίωμα με 25 έτη ασφάλισης το 2010. Η εν λόγωασφαλισμένη μπορεί να αποχωρήσει το 2018 με πρόωρη μειωμένησύνταξη, καθώς έχει ήδη συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίαςτης. Η μείωση στη σύνταξη της θα είναι 115,2 ευρώ σε σχέση με τηπλήρη σύνταξη που θα λάμβανε και θα φτάσει περίπου τα 710 ευρώ.

-Δημόσιος υπάλληλος ΔΕ κατηγορίας συμπλήρωσε το 2011 τααπαραίτητα 25 έτη ασφάλισης και θεμελίωσε συνταξιοδοτικόδικαίωμα, ώστε να μπορεί να συνταξιοδοτηθεί σε ηλικία 56 ετών μεμειωμένη σύνταξη. Είναι σήμερα 59 και μπορεί πλέον νααποχωρήσει με μειωμένη σύνταξη άμεσα. Η σύνταξη του θα είμαιμειωμένη κατά 115,2 ευρώ σε σχέση με την πλήρη που θα λάμβανεκαι θα φτάσει τα 660 ευρώ.

-Ασφαλισμένη στο ΙΚΑ είχε μέχρι 31-12-2010 συμπληρώσει 6.100ημέρες ασφάλισης και είναι μητέρα 2 ανήλικων παιδιών ενώσυμπλήρωσε τα 50 της το 2014. Μπορεί με βάση τις διατάξεις για τις μητέρες ανηλίκων να συνταξιοδοτηθεί άμεσα με μειωμένη σύνταξη. Με βάση τις αποδοχές της και τα έτη ασφάλισης που έχεισυμπληρώσει, η σύνταξη της θα είναι μειωμένη κατά 115,2 ευρώ σεσχέση με την πλήρη που θα λάμβανε και θα φτάσει τα 765 ευρώ.Στις περιπτώσεις αυτές είναι συμφέρουσα επιλογή η μειωμένη σύνταξη.

Κατηγορία Οικονομία

Επίθεση από ληστές δέχτηκε μια οικογένεια στην Αγκαθιά Ημαθίας στις 14 Ιανουάριου τα ξημερώματα, όταν άγνωστοι διέρρηξαν την κεντρική είσοδο του σπιτιού και εισέβαλαν στην οικία.

Οι 4 δράστες ήταν με καλυμμένα πρόσωπα και δεν δίστασαν να επιτεθούν με γροθιές στον 45χρονο γιο των ιδιοκτητών απειλώντας μάλιστα και για την ζωή τους, πρόκειται για 2 ηλικιωμένους ηλικίας 72 και 70 χρονών, όπου διαμένουν με τον γιο τους ο οποίος μάλιστα βρίσκεται στο νοσοκομείο μετά τον ξυλοδαρμό.

Η λεία που κατάφεραν να αποσπάσουν είναι το ποσό των 50€, έπειτα μπήκαν σε ΙΧ αυτοκίνητο όπου τους περίμενε ένας συνεργός του και το έσκασαν.

Προανάκριση για το συμβάν διενεργείται από το ΤΑ Αλεξάνδρειας.

Κατηγορία Αστυνομικά

Την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 12:00’ θα γίνει το συλλαλητήριο στη Βέροια, μπροστά από το Δημαρχείο της πόλης, μετά από απόφαση που έλαβαν  οι πολιτιστικοί σύλλογοι και φορείς της Ημαθίας κατά τη συνάντησή τους, το απόγευμα της Κυριακής 13 Ιανουαρίου στα γραφεία του πολιτιστικού συλλόγου Πατρίδας.

 Στη συνάντηση της Κυριακής, που πραγματοποιήθηκε παραβρέθηκε και ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής Νότης Μαριάς, αναφέρθηκε στο θέμα της Συμφωνίας των Πρεσπών, επιχειρηματολογώντας υπέρ της άποψης ότι είναι επιζήμια για την χώρα. 

Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε στους βουλευτές της χώρας από τους φορείς της Ημαθίας για τη συμφωνία των Πρεσπών:

«Επιστολή στους Βουλευτές

Η Οργανωτική Επιτροπή των πολιτιστικών συλλόγων – σωματείων- κοιν. φορέων Ημαθίας για τη Μακεδονία, απευθύνεται με επιστολή της, στους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μεταφέροντας για μια φορά ακόμα τις αρνητικές εκτιμήσεις  τους και την αντίθεσή τους για τη συμφωνία των Πρεσπών.

 Στην επιστολή τους  αναφέρουν συγκεκριμένα τα εξής:

«Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι βουλευτές.

Η Συμφωνία 

Πρώτον, δεν λύνει το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων. Πόσο μάλλον, δεν το λύνει την ονομασία έναντι όλων erga omnes.

Ενώ προβλέπει ότι το κράτος θα ονομάζεται «Βόρεια Μακεδονία», εν τούτοις

    Η ιθαγένεια θα είναι σκέτο «μακεδονική» (αφορά σε όλους τους πολίτες της χώρας). Η ιθαγένεια δημιουργεί ταυτότητα, άρα αναγνωρίζει εθνότητα. Θα μπορούσε κανείς να το αμφισβητήσει (έστω και χωρίς να πείθει εντελώς) μόνο εάν η ιθαγένεια ήταν απλώς «κάτοικος της Βορείου Μακεδονίας»

    Η γλώσσα θα ονομάζεται σκέτο «μακεδονική»

    Τα διεθνή σύμβολα θα είναι MK και MKD, δηλαδή σκέτο «Μακεδονία»

    Τα εμπορεύματά τους θα είναι σκέτο «μακεδονικά». Όσα ελληνικά προϊόντα χρησιμοποιούν σήμερα την ίδια ονομασία προέλευσης, θα πρέπει να κάνουν αίτηση για να το διατηρήσουν εάν εγκριθεί από κοινή εμπορική επιτροπή.

    Το επίθετο «μακεδονικός/η/ο» όσον αφορά σε πρόσωπα, αντικείμενα, αφηρημένες έννοιες, θα μονοπωλείται από τα Σκόπια, δεδομένου ότι αυτοί θα το έχουν στο όνομα του κράτους.

    Παραμένει στο άρθρο 36 του Συντάγματος των Σκοπίων μετά τις τροποποιήσεις που έκαναν ή προτίθενται να κάνουν η αναφορά σε «μακεδονικό κράτος» χωρίς τον προσδιορισμό «βόρειο».

    Η ασυμμετρία ότι για εκείνους το «Μακεδονία» θα είναι μέρος ονόματος μίας πολιτικής οντότητας με διεθνή εκπροσώπηση, υποκείμενο στο διεθνές δίκαιο και τις διεθνείς σχέσεις, ενώ για την Ελλάδα θα είναι –στην καλύτερη περίπτωση- όνομα μίας εσωτερικής περιφέρειας, άρα μόνο εσωτερικής χρήσης, παράγει όλες τις παραπάνω προβληματικές επιφυλάξεις, με αποτέλεσμα όχι απλώς να μην λύνει το Μακεδονικό ζήτημα, αλλά να το διαιωνίζει και να το δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο, εις βάρος μάλιστα των εθνικών μας συμφερόντων.

Δεύτερον, θέτει τις βάσεις για αναγνώριση «μακεδονικής μειονότητας» στην Μακεδονία

    Η πρώτη «Στέγη Μακεδονικού Πολιτισμού» των υποτιθέμενων «εθνικά Μακεδόνων» ιδρύθηκε στην Φλώρινα τον Ιανουάριο του 1990, δηλαδή 21 ολόκληρους μήνες ΠΡΙΝ τον Σεπτέμβριο του 1991 όταν η ΠΓΔΜ αποσχίστηκε από την Γιουγκοσλαβία και αιτήθηκε διεθνούς αναγνώρισης. Δεν είναι καινούργιο, ούτε πρόκειται να σταματήσει.

    Η υποτιθέμενη επιτυχία της Συμφωνίας ήταν το άρθρο 7 όπου διαχωρίζεται η έννοια της Μακεδονίας. Κανείς δεν διάβασε προσεκτικά την παράγραφο 5 που λέει τα εξής: «Τίποτα στην παρούσα Συμφωνία δεν αποσκοπεί στο να υποτιμήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ή να αλλοιώσει ή να επηρεάσει τη χρήση από τους πολίτες εκάστου Μέρους.». Δηλαδή δεν μπορεί η Ελλάδα να επηρεάσει την χρήση του όρου «Μακεδονία» από τους Σκοπιανούς.

    Μετά τις πρόσφατες Συνταγματικές τροποποιήσεις στα Σκόπια στο άρθρο 36 παραμένει η αναφορά σε «Μακεδόνες», που δεν είναι πολίτες της χώρας, αλλά «κατοικούν στο εξωτερικό». Η αναφορά σ’ αυτούς, ως σκέτο «Μακεδόνες» αφ’ ενός αναγνωρίζει «εθνότητα Μακεδόνων», η οποία χρήζει φροντίδας και προστασίας από το «μακεδονικό κράτος» (είναι το ίδιο άρθρο με αυτό που αυτή η έκφραση παραμένει αναλλοίωτη, αφ’ ετέρου εγγυάται τα δικαιώματα όσων «εκδιώχθηκαν ή κυνηγήθηκαν από μακεδονικούς εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες». Ο μοναδικός τέτοιος αγώνας, σύμφωνα με το σκεπτικό τους, ήταν ο ελληνικός εμφύλιος πόλεμος. Θέτει λοιπόν η Συμφωνία τις βάσεις πίεσης προς την Ελλάδα να παύσει να «εκδιώκει» τους «εθνικά Μακεδόνες» στο έδαφός της, δηλαδή όσους σλαβόφωνους ζουν στην Ελλάδα.

    Μετά τις πρόσφατες Συνταγματικές τροποποιήσεις στα Σκόπια, στο Προοίμιο παραμένει η αναφορά στην διακήρυξη της ΑΣΝΟΜ το 1944 (Αντιφασιστική Διάσκεψη για την Εθνική Απελευθέρωση της Μακεδονίας). Στην διακήρυξη αυτή προβλέπεται ρητά ο στόχος «Ένωσης των Μακεδόνων της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της «Μακεδονίας» σε ένα κράτος».

    Η έμμεση, αλλά σαφής, αναγνώριση «μακεδονικής εθνικής συνείδησης» γίνεται από την Ελλάδα για πρώτη φορά στην Ιστορία:

    σε χάρτη κανενός περιηγητή του 19ου αιώνα δεν αναφέρονται «εθνικά Μακεδόνες»,

    σε καμία Οθωμανική απογραφή δεν αναφέρονται «εθνικά Μακεδόνες»,

    στην απογραφή του 1921 στην Γιουγκοσλαβία δεν αναφέρθηκε κανένας «Μακεδόνας» και καμία χρήση «μακεδονικής γλώσσας»,

    Έλληνας υπουργός εξωτερικών αναγνώρισε τους Σλαβόφωνους της Μακεδονίας ως «βουλγαρική μειονότητα» στο Πρωτόκολλο Πολίτη-Καλφώφ το 1924. Το Πρωτόκολλο δεν κυρώθηκε από το ελληνικό Κοινοβούλιο το 1925, άρα δεν εγκρίθηκε η αναγνώριση.

    Έλληνας υπουργός εξωτερικών αναγνώρισε τους Σλαβόφωνους της Μακεδονίας ως «σερβική μειονότητα» το 1926. Η συμφωνία της κυβέρνησης Θ. Παγκάλου δεν κυρώθηκε από το ελληνικό Κοινοβούλιο το 1927, άρα δεν εγκρίθηκε η αναγνώριση.

    Ερώτημα για αναγνώρισή τους ως «μακεδονική εθνότητα» δεν έθεσε ποτέ κανείς νωρίτερα, διότι δεν υφίσταται τέτοια εθνότητα.

    Με τη Συμφωνία των Πρεσπών γίνεται έμμεση αναγνώριση όσων απέμειναν στην Ελλάδα μετά τον πόλεμο ως «εθνικά Μακεδόνες». Απομένει η απόρριψη κύρωσης της συμφωνίας αυτής από το ελληνικό Κοινοβούλιο για τρίτη φορά.

Τρίτον, δεν είναι απλώς μία «συμφωνία για το όνομα» (άρθρο 1), αλλά μία πολύ γενικότερη συμφωνία κατά την οποία η Ελλάδα παραχωρεί την εμπειρία και τεχνογνωσία της σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας. Δείτε τα άρθρα 9-18.

Πρόκειται για μία εθνικά απαράδεκτη Συμφωνία, η οποία υπονομεύει ευθέως τα συμφέροντα των Ελλήνων, η οποία επιβραβεύει και ενθαρρύνει έναν επιθετικό εθνικισμό εναντίον μας. Ο αλυτρωτισμός είναι δομικό στοιχείο του κράτους αυτού. Δεν νοείται χωρίς αλυτρωτισμό.

Αν αυτοί είναι Μακεδόνες, τότε εμείς τι είμαστε;

Είστε οι εκπρόσωποι των Ελλήνων στο εθνικό Κοινοβούλιο. Η κοινοβουλευτική αυτή περίοδος είναι ένας κρίκος μίας μακράς αλυσίδας των πολιτικών εκπροσώπων του ελληνισμού. Δεν έχετε το δικαίωμα ούτε να αγνοείτε αυτήν την παράμετρο καταδικάζοντας άπαξ και δια παντός τις επόμενες γενιές σε μερική απώλεια της ιστορικής τους μνήμης και ταυτότητας, ούτε να αγνοείτε την ξεκάθαρη βούληση του ελληνικού λαού, ο οποίος την περσινή χρονιά πραγματοποίησε 140 συλλαλητήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό διαδηλώνοντας την αντίθεσή του.

Πράξετε τα δέοντα και αρνηθείτε να κυρώσετε την Συμφωνία σε όποιο κόμμα και αν ανήκετε. (του Ανδρέα Σταλίδη)

Με τιμή 

Οι πολιτιστικοί σύλλογοι – σωματεία – 

κοινωνικοί φορείς και Μ.Μ.Ε. Νομού Ημαθίας».

Κατηγορία Γενικά

Τα 18 βήματα που ακολουθούν οι εφοριακοί ελεγκτές από τον αρχικό έλεγχο της επιχείρησης μέχρι το λουκέτο, αλλά και την αποσφράγιση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, περιέχει το εγχειρίδιο της ΑΑΔΕ, που παρουσιάζει σήμερα το Σin.
Ανάλογα των παραβάσεων που διαπιστώνονται ο χρόνος που παραμένει το λουκέτο στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης κυμαίνεται από 48 ώρες και φτάνει μέχρι και σε ένα μήνα.

Πιο αυστηρά τιμωρούνται οι επιχειρήσεις, οι ιδιοκτήτες των οποίων κάνουν τους… νταήδες στους φορολογικούς ελεγκτές, με απειλές ή βιαιοπραγίες,  ενώ ταυτόχρονα οι συγκεκριμένοι αντιμετωπίζουν και άλλες ποινικές διώξεις.

Το μέτρο αυτό εφαρμόζεται όταν:

  • Διαπιστώνεται από τον ίδιο φορολογικό έλεγχο η μη έκδοση ή η ανακριβής έκδοση φορολογικού στοιχείου τουλάχιστον για τρεις διαφορετικές συναλλαγές ή η μη έκδοση περισσοτέρων από 10 φορολογικών στοιχείων ή η μη έκδοση ενός ή περισσοτέρων φορολογικών στοιχείων αξίας άνω των 500 ευρώ.
  • Διαπιστώνεται από διαφορετικούς φορολογικούς έλεγχους η επανάληψη, μέσα στην ίδια ή την επόμενη χρήση, της μη έκδοσης ή της ανακριβούς έκδοσης του προβλεπόμενου φορολογικού στοιχείου κατά την πώληση ή διακίνηση αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών, εφόσον αυτή έχει ως αποτέλεσμα την απόκρυψη της συναλλαγής ή μέρους αυτής.
  • Παρεμποδίζεται η διενέργεια του φορολογικού ελέγχου με χρησιμοποίηση βίας ή απειλής κατά των οργάνων που διενεργούν τον φορολογικό έλεγχο.
  • Διαπιστώνεται παραβίαση του μέτρου της αναστολής από τον υπόχρεο.

Αναλυτικότερα, οι οδηγίες της ΑΑΔΕ από το Α έως το Ω, δηλαδή από την έκδοση εντολής ελέγχου, τη σφράγιση μέχρι και την αποσφράγιση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων είναι οι ακόλουθες:

  1. Έκδοση εντολής ελέγχου: Από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ελεγκτικής υπηρεσίας εκδίδεται εντολή ελέγχου για τη διαπίστωση της εκπλήρωσης των φορολογικών υποχρεώσεων, της τήρησης των βιβλίων και της έκδοσης των φορολογικών στοιχείων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (μερικοί επιτόπιοι έλεγχοι πρόληψης). 
  2. Διενέργεια μερικού επιτόπιου ελέγχου: Τα μέλη του συνεργείου ελέγχου, που φέρουν τη σχετική εντολή ελέγχου, διενεργούν μερικούς επιτόπιους ελέγχους πρόληψης και εξετάζουν μεταξύ άλλων εάν συντρέχουν τα οριζόμενα στην παρ. 1 ή 8 του άρθρου 13Α του ν. 2523/1997 (σχετ. και ΠΟΛ 1074/2017). 
  3. Κοινοποίηση Σημειώματος Διαπιστώσεων Ελέγχου (Σ.Δ.Ε.)- Κλήση προς Ακρόαση και Προσωρινού Προσδιορισμού Προστίμου: Με το πέρας του διενεργούμενου ελέγχου κοινοποιείται στο φυσικό ή νομικό πρόσωπο, στην εγκατάσταση του οποίου πραγματοποιείται ο έλεγχος, Σημείωμα Διαπιστώσεων Ελέγχου (Σ.Δ.Ε.)- Κλήση προς Ακρόαση με τα αποτελέσματα του φορολογικού ελέγχου.
  4. Ενημέρωση των αρμόδιων Προϊσταμένων και της Διεύθυνσης Ελέγχων στις περιπτώσεις διαπίστωσης παρεμπόδισης διενέργειας του μερικού επιτόπιου φορολογικού ελέγχου με χρήση βίας ή απειλής: Τα όργανα που διενεργούν τον έλεγχο ενημερώνουν άμεσα: α) τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας τους, αποστέλλοντας το Συνοπτικό Έντυπο Προληπτικών Ελέγχων β) τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης, στην οποία συντρέχουν οι διαπιστώσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13Α του ν. 2523/1997 αποστέλλοντας (αντίγραφο) του Σημειώματος Διαπιστώσεων Ελέγχου (Σ.Δ.Ε.)- Κλήση προς Ακρόαση. γ) τον Προϊστάμενο της Φορολογικής Περιφέρειας, στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας ανήκει η προαναφερθείσα Δ.Ο.Υ. δ) τη Διεύθυνση Ελέγχων – Τμήμα Γ΄-Διοικητικών και Ποινικών Κυρώσεων, στις περιπτώσεις διαπίστωσης παρεμπόδισης διενέργειας του φορολογικού ελέγχου με χρήση βίας ή απειλής αποστέλλοντας (αντίγραφο) του Σημειώματος Διαπιστώσεων Ελέγχου (Σ.Δ.Ε.)- Κλήση προς Ακρόαση. 
  5. Καταχώριση των αποτελεσμάτων στο Ο.Π.Σ. Elenxis: Καταχωρούνται τα οριζόμενα στοιχεία στην εφαρμογή παρακολούθησης των αποτελεσμάτων του μερικού επιτόπιου ελέγχου (προληπτικού). 
  6. Διαπίστωση παραβάσεων που επισύρουν την αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης σε περίπτωση διαπίστωσης της μη έκδοσης ή της ανακριβούς έκδοσης των προβλεπόμενων παραστατικών: Εφόσον, από τον μερικό επιτόπιο φορολογικό έλεγχο (πρόληψης) διαπιστώνεται η μη έκδοση ή η ανακριβής έκδοση των προβλεπόμενων από τον νόμο παραστατικών  πώλησης, αναστέλλεται άμεσα ή αμελλητί η λειτουργία της επαγγελματικής εγκατάστασης στην οποία διενεργήθηκε ο έλεγχος.
  7. Επιβολή του μέτρου αναστολής λειτουργίας κατόπιν διενέργειας ελέγχου από μη υπαγόμενα στην Α.Α.Δ.Ε. ελεγκτικά όργανα: Σε περίπτωση που ο έλεγχος διενεργείται από όργανα μη υπαγόμενα στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) στα πλαίσια ελέγχων της αρμοδιότητας τους και εφόσον συντρέχει η εφαρμογή του άρθρου 13Α του ν. 2523/1997, τα σχετικά έγγραφα διαπίστωσης διαβιβάζονται αμελλητί στον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης στην οποία συντρέχουν οι διαπιστώσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13Α του ν. 2523/1997, ανεξαρτήτως υπαγωγής του υποχρέου σε ειδική Δ.Ο.Υ.
  8. Έκδοση ειδικής εντολής ελέγχου μετά τη διαπίστωση των παραβάσεων: Εκδίδεται από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης.
  9. Έκδοση της πράξης αναστολής λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης: Εκδίδεται από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης, κατά τα οριζόμενα στην απόφαση ΠΟΛ 1102/2017. 
  10. Καταχώριση των αποτελεσμάτων στο Ο.Π.Σ. Elenxis: Καταχωρούνται τα οριζόμενα στοιχεία στην εφαρμογή παρακολούθησης των αποτελεσμάτων του μερικού επιτόπιου ελέγχου (προληπτικού).
  11. Έκδοση απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ για την αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης σε περιπτώσεις παρεμπόδισης διενέργειας του φορολογικού ελέγχου με χρήση βίας ή απειλής: Σε περίπτωση που παρεμποδίζεται η διενέργεια κάθε είδους επιτόπιου φορολογικού ελέγχου με χρησιμοποίηση βίας ή απειλής κατά των ελεγκτικών οργάνων αναστέλλεται μέχρι ένα (1) μήνα με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ  η λειτουργία της επαγγελματικής εγκατάστασης του υπόχρεου στην οποία αφορά ο έλεγχος.
  12. Κοινοποίηση της πράξης άμεσης αναστολής λειτουργίας για 48 ώρες: Στις περιπτώσεις που συντρέχουν οι διαπιστώσεις που επισύρουν την άμεση αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης για σαράντα οκτώ (48) ώρες, με την πράξη αναστολής ορίζεται η αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης και προσδιορίζεται ο χρόνος έναρξης εφαρμογής του μέτρου σε ώρα εντός της ημέρας έκδοσης της πράξης, καθώς και ο σχετικός χρόνος λήξης. Αντίγραφο της πράξης αναστολής λειτουργίας επιδίδεται στον υπόχρεο και στην οικεία Αστυνομική αρχή από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. (χωρικής αρμοδιότητας) ή τον εξουσιοδοτημένο από αυτόν υπάλληλο.
  13. Κοινοποίηση της πράξης αναστολής λειτουργίας αμελλητί για 96 ώρες ή για δέκα (10) ημέρες: Στις περιπτώσεις που συντρέχουν οι διαπιστώσεις που επισύρουν την αμελλητί αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης για 96 ώρες ή για δέκα ημέρες, η πράξη της αναστολής λειτουργίας κοινοποιείται με αποδεικτικό επίδοσης στον υπόχρεο και στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή μαζί με έγγραφη ειδοποίηση του Προϊσταμένου της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. (χωρικής αρμοδιότητας) για τον ακριβή χρόνο εφαρμογής του μέτρου.
  14. Κοινοποίηση Απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ για την αναστολή της λειτουργίας των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, στις περιπτώσεις της παρεμπόδισης του φορολογικού ελέγχου με χρήση βίας ή απειλής: Στην περίπτωση παρεμπόδισης διενέργειας του φορολογικού ελέγχου με χρήση βίας ή απειλής η Απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. για την αναστολή λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης κοινοποιείται με αποδεικτικό επίδοσης στον υπόχρεο και στην οικεία Αστυνομική Αρχή από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ., στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης.
  15. Σφράγιση Επαγγελματικών εγκαταστάσεων: Για τη σφράγιση της επαγγελματικής εγκατάστασης ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. ή ο εξουσιοδοτούμενος από αυτόν υπάλληλος ζητά τη συνδρομή της Αστυνομικής Αρχής.
  16. Σύνταξη Πρακτικού Σφράγισης: Μετά το πέρας της διαδικασίας σφράγισης συντάσσεται πρακτικό το οποίο υπογράφεται από τους συμπράξαντες υπαλλήλους και τον υπόχρεο επιτηδευματία εφόσον παρευρίσκεται.
  17. Πράξη επιβολής αναστολής λειτουργίας σε περίπτωση παραβίασης του μέτρου αναστολής (για 10 ημέρες): Σε κάθε περίπτωση παραβίασης της αναστολής λειτουργίας, εφαρμόζονται όσα ορίζονται στο άρθρο 5 της ΠΟΛ 1102/2017 (Β’ 2382).
  18. Αποσφράγιση και σύνταξη πρακτικού αποσφράγισης: Η αποσφράγιση γίνεται από την αρμόδια Αστυνομική Αρχή παρουσία του υπόχρεου επιτηδευματία ή αντιπροσώπου του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό, το οποίο και υπογράφεται από τους συμπράξαντες υπαλλήλους και τον επιτηδευματία.

πηγή: sofokleousin.gr

Κατηγορία Οικονομία
Σελίδα 1 από 2

Alexandriamou.gr
Δημοσιογραφική Ενημερωτική Ηλεκτρονική Εφημερίδα
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας