alexandriamou.gr - Προβολή άρθρων κατά ημερομηνία: Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020

Αναρτήθηκαν σήμερα, Δευτέρα 15 Ιουνίου, τα προσωρινά μητρώα δικαιούχων και παρόχων και οι προσωρινοί πίνακες αποκλειομένων,

στο πλαίσιο του Προγράμματος Διαμονής Παιδιών σε Παιδικές Κατασκηνώσεις έτους 2020 του Οργανισμού.

 

Οι δικαιούχοι και οι πάροχοι που κατέθεσαν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής, έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης

κατά των αποτελεσμάτων των προσωρινών Μητρώων και Πινάκων,

από την 16.06.2020 και ώρα 08:00 μέχρι την 18.06.2020 και ώρα 15:00,

αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΑΕΔ www.oaed.gr

 

Δικαιολογητικά που συνοδεύουν τις ενστάσεις των δικαιούχων είτε σαρώνονται και συνυποβάλλονται

με την αίτηση ηλεκτρονικά, είτε κατατίθενται στο αρμόδιο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) μέχρι την 19.06.2020 και ώρα 14:00.

 

Δείτε τα αποτελέσματα:

 

Από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. ανακοινώθηκε διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε περιοχές του Δήμου Αλεξάνδρειας:

 

16/6/2020 8:00:00 π.μ. - 1:00:00 μ.μ.

 

ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΘΙΑ (ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΤΑΜΙ)

 

 

18/6/2020 8:00:00 π.μ. - 2:30:00 μ.μ.

 

ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΕΛΙ,

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΥ ΔΕΗ ΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΥΛΟ ΚΑΡΑΝΙΚΑ

Τι πρέπει να προσέξουν οι γονείς και τι, αντίστοιχα, τα παιδιά

 

Χρήσιμες οδηγίες για την προστασία των ανηλίκων που αφορούν την ενδοοικογενειακή βία,

το διαδίκτυο και τη σεξουαλική κακοποίηση, οι οποίες έχουν επικαιροποιηθεί, έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Αστυνομία.

 

Ειδικότερα, όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, η ενδοοικογενειακή βία είναι ένα έγκλημα που διώκεται αυτεπάγγελτα και

τιμωρείται από διατάξεις του νόμου. Οι υπηρεσίες Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής βίας λειτουργούν σε όλη τη χώρα,

ενώ η ΕΛΑΣ διαχειρίζεται κάθε περιστατικό και ενημερώνει τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές, ενώ παράλληλα παρέχει

κατευθύνσεις και πληροφορίες στα θύματα, για την αναζήτηση δομών στέγασης, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης,

ψυχοκοινωνικής και νομικής υποστήριξης. Η άσκηση κάθε είδους βίας ή κακοποίησης: ψυχολογικής,

σωματικής ή σεξουαλικής διώκεται από το νόμο.

 


Οι οδηγίες της ΕΛΑΣ

 

Αν είστε θύμα ενδοοικογενειακής βίας

 

Καλέστε το 100. Αν δεν μπορείτε να μιλήσετε, στείλτε γραπτό μήνυμα (sms) στο 100, με ακριβή διεύθυνση, ονοματεπώνυμο,

είδος επείγουσας ανάγκης (π.χ. «κινδυνεύει η ζωή μου», «δέχομαι βία από το/τη σύζυγό μου»).

Εάν δεν μπορείτε εσείς να επικοινωνήσετε με το 100, ζητήστε από κάποιον άλλον να ειδοποιήσει τις Αρχές για εσάς

(π.χ. από κάποιον οικείο ή το γιατρό σας)Αναζητήστε ιατρική περίθαλψη και πείτε στο γιατρό όλη την αλήθεια.

Υποβάλετε μήνυση στο πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα. Για κατευθύνσεις και οδηγίες, τηλεφωνήστε ή στείλτε

μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στις Υπηρεσίες Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας της Ελληνικής Αστυνομίας,

που βρίσκονται σε όλη την επικράτεια. Καλέστε τη γραμμή SOS 15900 της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων,

για ψυχοκοινωνική στήριξη, νομική συμβουλευτική και φιλοξενία σε ξενώνες. Επικοινωνία και μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Αν γνωρίζετε κάποιον που υφίσταται ενδοοικογενειακή βία

 

Σε περίπτωση άμεσης ανάγκης, καλέστε εσείς το 100.

Ενημερώστε το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα. Επικοινωνήστε με τις υπηρεσίες Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας

που λειτουργούν σε όλη την επικράτεια, μέσω τηλεφώνου ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Ενημερώστε το θύμα για τους τρόπους επικοινωνίας με τις Αστυνομικές Υπηρεσίες.

Ενθαρρύνετε το θύμα να καλέσει για ψυχοκοινωνική υποστήριξη τη γραμμή SOS 15900 για κακοποιημένες γυναίκες.

 

 


Οδηγίες προς τους πολίτες για την προστασία ανηλίκων από το διαδίκτυο

 

Το διαδίκτυο είναι ένας καινούριος κόσμος και για πολλούς πρωτόγνωρος.

Προσφέρει διαδραστικότητα, έντονη εναλλαγή εικόνων και συναισθημάτων.

Είναι μια εικονική κοινωνία, η οποία διαμορφώνεται παράλληλα με την πραγματικότητα.

Η ασφάλεια του σπιτιού μας όμως, στο οποίο βρίσκεται ο υπολογιστής, μπορεί να μας οδηγήσει

στο να μην αντιληφθούμε την απειλή καθώς ο κίνδυνος δεν είναι άμεσος και ορατός.

Ας δούμε τους κινδύνους του διαδικτύου που αφορούν περισσότερο τα παιδιά μας.

Η γνώση των κανόνων ασφάλειας, η ανάπτυξη κριτικής και αντιληπτικής ικανότητας και

η ικανότητα αναγνώρισης των κινδύνων είναι βασικά εφόδια για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Τα προσωπικά δεδομένα, όπως το ονοματεπώνυμο, η ηλικία, η κατοικία, το επάγγελμα,

η εκπαίδευση, η οικονομική και οικογενειακή κατάσταση, χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση καθώς κάνουμε περιήγηση στο διαδίκτυο.


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία βρίσκονται καθημερινά οι ανήλικοι δημιουργούν μια εικονική

πραγματικότητα πολύ ελκυστική και διαδραστική, η οποία όμως κρύβει και κινδύνους

(προβολή τέλειου προτύπου ανθρώπου, παραπλανητικές ειδήσεις/fake news, παραβίαση ιδιωτικότητας κ.ά.).


Ο ψηφιακός εκφοβισμός είναι οποιαδήποτε πράξη εκφοβισμού, επιθετικότητας, παρενόχλησης,

απειλητικής ή αυταρχικής συμπεριφοράς που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου και των κινητών τηλεφώνων.

Για να χαρακτηρίσουμε μια πράξη ως εκφοβισμό θα πρέπει να γίνεται συστηματικά, από πρόθεση,

να έχει στόχο να πληγώσει κάποιον και να υπάρχει ανισορροπία δυνάμεων των ατόμων που εμπλέκονται.

 


Εθισμός στο διαδίκτυο.

 

Στην περίπτωση που το παιδί ασχολείται πολλές ώρες με το διαδίκτυο θα πρέπει να παρατηρήσουμε

τα προειδοποιητικά σημάδια και να βρούμε έναν τρόπο διαχείρισης της κατάστασης.

Σημαντικό είναι να έχουν τεθεί όρια και κανόνες στο χρόνο ενασχόλησης με το διαδίκτυο από μικρές ηλικίες,

ώστε να αναπτύξουν τον απαραίτητο αυτοέλεγχο και αυτοπειθαρχία.

 


Σεξουαλικός εκβιασμός και εξαναγκασμός ανηλίκων.

 

Οι ανήλικοι πολλές φορές συνομιλούν διαδικτυακά με άλλους γνωστούς ή όχι χρήστες.

Οι κακόβουλοι χρήστες, εκμεταλλεύονται την παιδική αθωότητα, προκειμένου να πείσουν τον ανήλικο

να τους αποστείλει προσωπικά του στοιχεία, να παράγει πρωτότυπο υλικό (φωτογραφίες ή video ),

να καταβάλει χρήματα, να συναντηθεί μαζί τους ή να προβεί σε άλλες ενέργειες.

 

 

Οι συμβουλές της ΕΛΑΣ:

 

Δίνουμε το σωστό παράδειγμα με τη δική μας διαδικτυακή συμπεριφορά ακολουθώντας τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης.

Οι ενήλικες λειτουργούν ως πρότυπα προς τα παιδιά. Συζητάμε με το παιδί για τη διαδικτυακή του ζωή

και ενημερωνόμαστε για τα διαδικτυακά του ενδιαφέροντα, τους λογαριασμούς που διατηρεί σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης,

σε διαδικτυακά παιχνίδια και εφαρμογές. Αφιερώνουμε χρόνο στο να πλοηγηθούμε μαζί με το παιδί στο διαδίκτυο

σε σελίδες και εφαρμογές ενδιαφέροντός του. Ελέγχουμε μαζί με το παιδί τις ρυθμίσεις ασφάλειας και απορρήτου

των λογαριασμών του και βεβαιωνόμαστε ότι έχει ενεργοποιήσει την επιλογή διπλού ελέγχου ταυτότητας

(two step verification), ενώ οι κωδικοί που χρησιμοποιεί είναι ασφαλείς (αποτελούνται από τουλάχιστον 8 σύμβολα, αριθμούς και γράμματα).


Συζητάμε με τα παιδιά προκειμένου να συνειδητοποιήσουν ότι οι φίλοι τους σε κάποιο προφίλ θα πρέπει

να είναι μόνο οι φίλοι τους και στην πραγματική ζωή. Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να αποδέχονται άγνωστα άτομα,

ούτε «φίλους φίλων». Συζητάμε με τα παιδιά για τους κινδύνους της έκθεσης των προσωπικών δεδομένων

(ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις κατοικίας, τηλεφωνικοί αριθμοί, σχολεία κλ.π), φωτογραφιών (άσεμνες και μη),

ακόμα και e-mail στις εκάστοτε ιστοσελίδες, εφαρμογές και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Τονίζουμε ότι η ενδεχόμενη

αποστολή φωτογραφιών σε γνωστό άτομο μια δεδομένη στιγμή μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες μελλοντικά.

 

 

Καλό είναι να αποφεύγεται η είσοδος σε σελίδες, εφαρμογές ηλεκτρονικής συνδιάλεξης (chat)

άγνωστες προς τα παιδιά στις οποίες δίνεται η δυνατότητα συνομιλίας με αγνώστους, καθώς και σ' αυτές

όπου γίνεται χρήση κάμερας. Καλό είναι να αποφεύγεται το άνοιγμα οποιουδήποτε συνδέσμου (link) αγνώστου προέλευσης.

 

 

Σε μικρές ηλικίες μπορούμε να υποστηρίξουμε τα παιδιά κατά την αυτονόμησή τους στο διαδίκτυο, εγκαθιστώντας εφαρμογή γονικού ελέγχου,

που μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να πλοηγηθούν με ασφάλεια στο διαδίκτυο και τους γονείς να ελέγξουν

το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται. Θυμόμαστε ότι σε μεγαλύτερες ηλικίες η επικοινωνία βασίζεται στην εμπιστοσύνη.

Αν αντιληφθούμε οποιοδήποτε πρόβλημα παραμένουμε ψύχραιμοι, ακούμε όλη την ιστορία χωρίς να διακόψουμε το παιδί,

διαφυλάσσουμε τα όποια αποδεικτικά στοιχεία (screen shot φωτογραφιών/μηνυμάτων), αναφέρουμε το περιστατικό στις αρχές και ζητάμε τη βοήθεια των ειδικών.

 


Οδηγίες προς ανηλίκους για προστασία στο διαδίκτυο

 

Το διαδίκτυο είναι ένας καινούργιος κόσμος και για πολλούς πρωτόγνωρος.

Προσφέρει διαδραστικότητα, έντονη εναλλαγή εικόνων και συναισθημάτων.

Είναι μια εικονική κοινωνία, η οποία διαμορφώνεται παράλληλα με την πραγματικότητα.

Η ασφάλεια του σπιτιού μας όμως, στο οποίο βρίσκεται ο υπολογιστής, μπορεί να μας οδηγήσει

στο να μην αντιληφθούμε την απειλή, καθώς ο κίνδυνος δεν είναι άμεσος και ορατός.

 

 

Ας δούμε μαζί τους κινδύνους που μας αφορούν!

 

Τα προσωπικά δεδομένα όπως το ονοματεπώνυμο, η ηλικία, η κατοικία, το επάγγελμα, η οικογενειακή κατάσταση,

η εκπαίδευση, η οικονομική κατάσταση, χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο.


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία βρισκόμαστε καθημερινά δημιουργούν μια εικονική πραγματικότητα

πολύ ελκυστική και διαδραστική, η οποία όμως κρύβει και κινδύνους (προβολή τέλειου προτύπου ανθρώπου,

παραπλανητικές ειδήσεις/ fake news, παραβίαση ιδιωτικότητας κ.ά.).
Ο ψηφιακός εκφοβισμός είναι οποιαδήποτε επαναλαμβανόμενη πράξη εκφοβισμού, επιθετικότητας, παρενόχλησης,

απειλητικής συμπεριφοράς που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου και των κινητών τηλεφώνων.
Χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο με όρια και κανόνες χωρίς να χάνουμε τον έλεγχο του χρόνου που βρισκόμαστε σε αυτό.

Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε τον εθισμό στο διαδίκτυο και περνάμε δημιουργικά τον ελεύθερό μας χρόνο στην πραγματική ζωή.


Σεξουαλικός εκβιασμός και εξαναγκασμός ανηλίκων.

 

Πολλές φορές προσπαθούν να συνομιλήσουν διαδικτυακά μαζί μας γνωστοί ή όχι χρήστες,

οι οποίοι θέλουν να μας πείσουν να τους στείλουμε προσωπικά στοιχεία, φωτογραφίες ή video,

χρήματα ή να συναντηθούν μαζί μας. Η ενδεχόμενη αποστολή φωτογραφιών ακόμα και σε γνωστό άτομο μια δεδομένη στιγμή μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες μελλοντικά.

 

 

Συμβουλές:

 

 

Τήρησε στο διαδίκτυο τους κανόνες που τηρείς και στην πραγματική ζωή. Συζήτησε με τους γονείς σου για τη διαδικτυακή σου ζωή, όπως κάνεις και για την πραγματική και πλοηγήσου μαζί τους στο διαδίκτυο προκειμένου να τους δείξεις τα ενδιαφέροντά σου. Βεβαιώσου για την ασφάλεια των λογαριασμών που διατηρείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα διαδικτυακά παιχνίδια και στις εφαρμογές, ελέγχοντας σχολαστικά τις ρυθμίσεις ασφάλειας αυτών και χρησιμοποιώντας σύνθετο κωδικό πρόσβασης και τη δυνατότητα διπλού ελέγχου ταυτότητας (two step verification).

Αν έχεις λογαριασμό σε κάποια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, απόφυγε την ανάρτηση προσωπικών στοιχείων (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, σχολείο), καθώς και δικών σου φωτογραφιών ή των συμμαθητών σου. Ρύθμισε τους λογαριασμούς σου προκειμένου να είναι ιδιωτικοί και μην αποδέχεσαι αιτήματα φιλίας από αγνώστους, ούτε από «φίλους φίλων». Θυμήσου ότι και στους ιδιωτικούς λογαριασμούς δεν υπάρχει απόλυτη ασφάλεια καθώς υπάρχει πάντα η πιθανότητα να παραβιαστεί τόσο ο λογαριασμός σου, όσο και κάποιου φίλου σου και να εκτεθεί και το υλικό που εσύ έχεις ανεβάσει.

Μην αποστέλλεις προσωπικές φωτογραφίες ακόμα και σε γνωστά σου άτομα.

Απόφυγε ιστοσελίδες στις οποίες μπορείς να συνομιλήσεις με αγνώστους ή δεν εμφανίζεται το username τους ή απαιτείται χρήση κάμερας.

Παίξε διαδικτυακά παιχνίδια με όρια και κανόνες, αποφεύγοντας τη συνομιλία με άγνωστους χρήστες.

Μην ανοίγεις ποτέ την κάμερα για να συνομιλήσεις διαδικτυακά με αγνώστους.

Οι κακόβουλοι χρήστες που προσεγγίζουν ανηλίκους διαδικτυακά είναι αρχικά πάντα διαθέσιμοι, υποστηρικτικοί και γνωρίζουν

τα ενδιαφέροντά σου προκειμένου να σε προσεγγίσουν. Στόχος τους είναι να δώσουν την αίσθηση ότι «μπορείς να τους χειριστείς».

Αν κάποιος χρήστης σε κάνει να αισθάνεσαι άβολα σε μια διαδικτυακή συνομιλία ή σου ζητήσει να βγάλεις φωτογραφία

που να δείχνει το σώμα σου και να τη στείλεις, μην το κάνεις σε καμία περίπτωση και ειδοποίησε αμέσως έναν ενήλικο που εμπιστεύεσαι.

Μην ανοίγεις μηνύματα/e-mail και κυρίως συνδέσμους (link), που υπάρχουν σ' αυτά, ακόμη κι αν σου τα έχει στείλει κάποιος φίλος ή φίλη σου.

Θυμήσου: αν σου συμβεί κάτι που σε φέρνει σε δύσκολη θέση στο διαδίκτυο πρέπει να το πεις και όχι να το υποστείς.

Συζήτησέ το με κάποιον ενήλικο που εμπιστεύεσαι, δείχνοντας θάρρος και αποθήκευσε τα όποια αποδεικτικά στοιχεία

έχεις στη διάθεσή σου (screen shot φωτογραφιών/μηνυμάτων).

 

 

Για άμεση ενημέρωση που αφορά θέματα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ακολουθήστε μας

στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Facebook: https://www.facebook.com/cyberkid.gov.gr/ και https://www.facebook.com/CyberAlertGR/, Twitter: @cyberalertGR και Instagram: @cyberalert.gr. Για φορητές συσκευές (smartphone, tablets) κατεβάστε την εφαρμογή CYBERKID και την εφαρμογή FEELSAFE δωρεάν.

 

Για οποιοδήποτε θέμα αφορά παραβατική συμπεριφορά μέσω Διαδικτύου, επικοινωνήστε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με τους ακόλουθους τρόπους:

 

- Τηλέφωνο: 11188

- Fax: 213-1527471

- Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

- μέσω του portal στη διεύθυνση: https://goo.gl/vOHdVb

- Ταχυδρομική διεύθυνση: Λ. Αλεξάνδρας 173, Τ.Κ. 11522, Αθήνα

Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος:

- Τηλέφωνο:2310-388772

- Fax: 213-1527666

- Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

- Ταχυδρομική διεύθυνση: Μοναστηρίου 326, Τ.Κ. 54 121, Θεσσαλονίκη

Συμβουλές για την προφύλαξη και προστασία των παιδιών από πράξεις ασέλγειας ή κακοποίησης

 

 

Όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, η σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων είναι η οποιουδήποτε τύπου επαφή ενός ενηλίκου

(ή μεγαλύτερου εφήβου) με έναν ανήλικο ή ανήλικη με στόχο τη σεξουαλική ικανοποίηση του ενηλίκου.

Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι ανήλικοι κακοποιούνται από κάποιο άτομο που βρίσκεται στο κοντινό περιβάλλον τους.

 

Οδηγίες πρόληψης προς ενηλίκους (γονείς, εκπαιδευτικούς, κ.λπ.)

 

Κουβεντιάστε με τα παιδιά και ακούστε ό,τι έχουν να σας πουν. Συζητήστε από πολύ νωρίς για τα μέρη του σώματος με το πραγματικό τους όνομα.

Μιλήστε μαζί τους και απαντήστε στις απορίες που έχουν για τις ανθρώπινες σχέσεις και το σεξ.

Μάθετε στα παιδιά τα όρια και εξηγήστε ότι κανείς δεν πρέπει να τα παραβιάζει. Τονίστε τους ότι το σώμα τους είναι δικό τους.

Κερδίστε την εμπιστοσύνη τους και δώστε τους το δικαίωμα να μπορούν να σας πουν οτιδήποτε χωρίς να φοβούνται ή να ντρέπονται.

Διδάξτε τους τις συμπεριφορές που είναι αποδεκτές απέναντι στους ενηλίκους, αλλά και απέναντι στα παιδιά της ηλικίας τους.

 

Συνοδέψτε τα παιδιά στις δραστηριότητές τους και γνωρίστε όλους τους ενηλίκους και μεγαλύτερους εφήβους

που ενδεχομένως έχουν επαφή και επικοινωνία με το παιδί σας. Ζητήστε από το παιδί να σας υποδείξει το ίδιο

ένα πρόσωπο αναφοράς εκτός της οικογένειας, στο οποίο να μπορεί να μιλήσει αν για οποιοδήποτε λόγο εσείς δεν είστε διαθέσιμοι.

 

Σημάδια που πρέπει να προσέξουμε:

Παρουσιάζει το παιδί κάποια απότομη αλλαγή στη συμπεριφορά του; Μήπως εμφανίζει ξαφνικά προβλήματα στον ύπνο

ή βλέπει πιο συχνά εφιάλτες; Ζωγραφίζει θέματα με σεξουαλικό περιεχόμενο;

Έχει σεξουαλική συμπεριφορά που δεν ταιριάζει με την ηλικία του ή επιδεικνύει σεξουαλική συμπεριφορά προς άλλα παιδιά;

Έχει παλινδρομήσει σε προηγούμενες συμπεριφορές, ενώ είχε αποκτήσει έλεγχο των σφιγκτήρων;

Φοβάται πρόσωπα ή μέρη που δεν φοβόταν παλιότερα;

Μιλάει τον τελευταίο καιρό συνέχεια για κάποιον ενήλικο για τον οποίο δε μιλούσε στο παρελθόν;

Έχει χρήματα(ή καινούρια ρούχα, αντικείμενα, κλπ.) που δεν μπορεί να δικαιολογήσει την προέλευσή τους;

Προσπαθεί να σας πει κάτι, αλλά σταματά όταν εμφανίζεται κάποιος άλλος ενήλικος;

Έρχεται σπίτι με σκισμένα ρούχα ή λερωμένα εσώρουχα; Εμφανίζει δυσκολία να περπατήσει ή να καθίσει;

 

 

Τι κάνουμε όταν υποψιαζόμαστε ότι ένα παιδί κακοποιείται:

 

Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και επιλέγουμε έναν ιδιωτικό και ασφαλή χώρο για να μιλήσουμε με το παιδί.

Πιστεύουμε ό,τι μας λέει και δεν προσπαθούμε να διερευνήσουμε την αλήθεια ή μη των λεγομένων του.

Κάνουμε μόνο ανοιχτές ερωτήσεις και δεν καθοδηγούμε το παιδί (π.χ. «τι συνέβη μετά;» και όχι «τι άλλο σου έκανε;»).

Αποφεύγουμε οποιαδήποτε ερώτηση μπορεί να απαντηθεί με ένα σκέτο «ναι» ή «όχι» (π.χ. «σου είπε μετά να μην μιλήσεις σε κανέναν;»).

Δεν εκφράζουμε οποιαδήποτε κρίση για το δράστη και τις πράξεις του. Δεν κάνουμε ποτέ και για κανένα λόγο καμία απολύτως

ερώτηση που να ξεκινάει με τη λέξη «γιατί;» ή φράσεις όπως «για ποιο λόγο...», κλπ.

Τονίζουμε ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά που τους έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, αλλά και ότι υπάρχουν άνθρωποι

που μπορούν να βοηθήσουν, ωστόσο αποφεύγουμε τις υποσχέσεις. Εξηγούμε στο παιδί ότι θα πρέπει

να απευθυνθούμε στις αρμόδιες Αρχές για να το βοηθήσουν και το ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε με το να μας μιλήσει.

Αναφέρουμε οποιοδήποτε περιστατικό κακοποίησης ανήλικου, ανήλικης, αμέσως. Έχουμε υποχρέωση να το κάνουμε και καμία δικαιολογία να το αποκρύψουμε.

 

Οδηγίες προστασίας προς τους ανήλικους

 

Το σώμα σου είναι δικό σου και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σε αγγίζει με τρόπο που δε θέλεις ή που σε κάνει να νιώθεις άβολα.

Δεν υπάρχει κανένα καλό άγγιγμα που να είναι ταυτόχρονα και «μυστικό».

Ξεχώρισε το «δώρο» από τη «δωροδοκία»: Δώρο είναι κάτι που σου δίνει κάποιος γιατί σε αγαπάει,

δωροδοκία είναι όταν κάποιος σου δίνει κάτι ή σε αφήνει να κάνεις κάτι και ζητάει αντάλλαγμα για αυτό.

Αν σε προβληματίζει ο τρόπος που σε προσεγγίζει ένας ενήλικος, μίλησε σε κάποιον άνθρωπο που εμπιστεύεσαι.

Μίλα και μη σταματήσεις να μιλάς μέχρι κάποιος να σε ακούσει.

 

Πες «όχι» όταν:

 

Κάποιος σου ζητά να κάνεις κάτι που ξέρεις ότι είναι λάθος.
Κάποιος θέλει να σε αγγίξει κάπου που δεν θέλεις εσύ.
Κάποιος κάνει κάτι στο σώμα σου, που σε κάνει να νιώθεις περίεργα ή και να πονάς.
Κάποιος σου ζητά να κάνεις κάτι και να μην το πεις στους γονείς σου.
Κάποιος σου ζητάει να κάνεις κάτι που αφορά το σώμα σου και θέλει να το κρατήσεις μυστικό.

 

Για αναφορές περιστατικών κακοποίησης ανηλίκων μπορείτε να απευθυνθείτε:

 

Στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής - Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ): Λεωφ. Αλεξάνδρας 173, τηλ. 210 6476370, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης: Μοναστηρίου 326, τηλ. 2310 388456. - στις κατά τόπους Υπηρεσίες Ασφάλειας των Νομών των υπόλοιπων Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας. Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, διαβάστε περισσότερα εδώ.

 

Για αναφορές περιστατικών διαδικτυακής παρενόχλησης - παιδοφιλίας ή πορνογραφίας ανηλίκων,

μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλεφωνικά: 11188 Με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones) με λειτουργικό σύστημα ios-android: CYBERKID.

Κατηγορία Αστυνομικά
Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020 19:55

Έρχεται το ΚΕΠ Live για επιχειρήσεις

Εγγύτερα στην αφετηρία βρίσκεται η δημιουργία "γκισέ" για επιχειρήσεις στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ),

όπου οι επιχειρηματίες θα ενημερώνονται και θα εξυπηρετούνται είτε δια ζώσης είτε μέσω εργαλείων τηλεδιάσκεψης,

ενώ το λεγόμενο "ΚΕΠ Live" -για επιχειρήσεις και κάποιους άλλους τομείς- αναμένεται να λειτουργήσει σε λίγες εβδομάδες,

στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΕΠ Plus.

 

Τα θέματα που αφορούν την άμεση και στοχευμένη ενημέρωση επιχειρηματιών μέσω των ΚΕΠ τέθηκαν επί τάπητος σήμερα,

στη διάρκεια σύσκεψης στις νέες εγκαταστάσεις του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) στα Σφαγεία,

με την οποία ολοκληρώθηκε ο κύκλος σχετικών επαφών, που είχαν στη Βόρεια Ελλάδα οι υφυπουργοί Ψηφιακής Διακυβέρνησης,

Γεώργιος Γεωργαντάς και Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, με επιχειρηματικούς φορείς και εκπροσώπους της Tοπικής Aυτοδιοίκησης.

 

«Ξεκινήσαμε τη δράση με την ονομασία "ΚΕΠ Plus", διερευνώντας τις ανάγκες που υπάρχουν στον επιχειρηματικό κόσμο,

είτε στη νεοφυή επιχειρηματικότητα είτε σε υφιστάμενες επιχειρήσεις για αξόπιστη, άμεση και στοχευμένη πληροφόρηση

σε ζητήματα κυρίως λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης και υποστήριξης των επιχειρηματικών δράσεων, ώστε να μπορέσουμε

να δημιουργήσουμε μια κανούργια υπηρεσία που να παρέχεται από τα ΚΕΠ, τον πιο αξιόπιστο θεσμό στην ιστορία

της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης, με πολύ μεγάλο δίκτυο 1.060 σημείων εξυπηρέτησης, αλλά ταυτόχρονα

αυτό το διάστημα ετοιμάζουμε μια νέα υπηρεσία παροχής υπηρεσιών από τα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσεων, το "ΚΕΠ Live".

 

 

Οπότε, θέλοντας να συνδυάσουμε τη δυνατότητα ενός επιχειρηματία να μπορεί από απόσταση να αναζητήσει

τις πληροφορίες που θέλει, με το πολύ μεγάλο περιθώριο των ΚΕΠ για την παροχή τέτοιων αξιόπιστων και στοχευμένων

πληροφοριών είχαμε μια συζήτηση με θεσμικούς εκπροσώπους και επιχειρηματίες, για να μπορέσουμε να δούμε

πώς μπορεί όλη αυτή τη πρωτοβουλία να αναπτυχθεί στα επόμενα βήματά της.

Τα συμπεράσματα είναι πολύ θετικά» σημείωσε ο κ.Γεωργαντάς εξερχόμενος από τη συνάντηση,

ενώ πρόσθεσε πως ελπίζει στο τέλος αυτής της κυβερνητικής θητείας το μεγαλύτερο μέρος

των υπηρεσιών αυτών (της δημόσιας διοίκησης) να είναι ψηφιοποιημένες.

 

 

Κατά τον κ.Γεωργαντά, ο επιχειρηματίας στην Ελλάδα, όταν βρίσκεται μέσα στον δαίδαλο της γραφειοκρατίας,

πολλές φορές είτε αποθαρρύνεται είτε παίρνει λάθος αποφάσεις και το ΚΕΠ Plus μπορεί να συνδράμει

στην αμεσότερη ενημέρωση κι εξυπηρέτησή του. Στη σημερινή συνάντηση, πρόσθεσε, κατατέθηκαν

πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, που για πολλές από αυτές υπάρχει αναγκαιότητα συνεργασίας με τα εμπορικά,

βιομηχανικά και επαγγελματικά επιμελητήρια, τα οποία είναι εκείνα που έχουν την ουσιαστική συμμετοχή

στην υποστήριξη των επιχειρηματιών. "Σε συνεργασία και συνεννόηση μαζί τους, αλλά και με αξιοποίηση όλων

των δυνατοτήτων που προσφέρονται μέσω του gov.gr και με τη γνώση που έχουν τα ΚΕΠ ως front desk της δημόσιας διοίκησης,

θα μπορέσουμε να παράσχουμε γρήγορη και αξιόπιστη πληροφόρηση" είπε.

 


Κενό στην ενημέρωση

 

Ο υφυπουργός επισήμανε ακόμη ότι, με βάση και τις απαντήσεις των ιδρυτών νεοφυών επιχειρήσεων σε έρευνα

στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΕΠ Plus, υπάρχει ένα κενό στην ενημέρωση και την πληροφόρησή τους,

αφού υπάρχουν μεν πολλές πλατφόρμες, στις οποίες κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με τη νεοφυή επιχειρηματικότητα

μπορεί να απευθυνθεί, αλλά η πληροφόρηση αυτή δεν είναι επίσημη, πολλές φορές δεν είναι αξιόπιστη και δεν είναι και στοχευμένη.

Επίσης, δεν καλύπτει όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τελευταία, για παράδειγμα, υπάρχει

πολύ μεγάλη αύξηση το ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ μετά την κρίση διοργανώνονται και ψηφιακές εκθέσεις,

εξελίξεις για τις οποίες ο/η επιχειρηματίας επιθυμεί αξιόπιστη πληροφόρηση, την οποία μπορούν να παρέχουν

τα ΚΕΠ έχοντας ενημερωτικό και όχι συμβουλευτικό ρόλο, καθώς ο τελευταίος παραμένει αποκλειστικό προνόμιο και αρμοδιότητα των επιμελητηρίων.

 

 

Από την πλευρά του, ο κ.Ζαριφόπουλος σημείωσε ότι η προσπάθεια στο πλαίσιο του ΚΕΠ Plus έχει ως στόχο να δημιουργηθεί

μέσα στα ΚΕΠ ένα επιχειρηματικό "γκισέ", όπου η/ο επιχειρηματίας θα μπορεί να πάρει πληροφορίες και να διεκπεραιώσει

συναλλαγές με το κράτος, ερχόμενη/ος σε επαφή με εξειδικευμένους υπαλλήλους, είτε δια ζώσης είτε με εργαλεία τηλεδιάσκεψης,

κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Οπως είπε, για να λειτουργήσουν έτσι τα ΚΕΠ θα χρειαστεί σίγουρα εξειδίκευση και εκπαίδευση

των υπαλλήλων, κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ΚΕΠ, αλλά συνολικά με τη δημόσια διοίκηση.

 

 

"Δεν αρκεί να διαθέτουμε ψηφιακά εργαλεία μέσω gov. gr, αλλά αυτά πρέπει και να μπορούν και οι πολίτες και οι επιχειρηματίες να τα αξιοποιήσουν.

Το θέμα της εκπαίδευσης είναι μεγάλο και σύνθετο και το κοιτάμε πολύ προσεκτικά" σημείωσε, ενώ ανέφερε εργαλεία

όπως η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών επισημαίνοντας ότι σύντομα θα είναι είναι στον αέρα και μια δεύτερη έκδοσή της,

με αυτοδιαγνωστικό εργαλείο, ώστε οι πολίτες να μπορούν να αξιολογήσουν μόνοι τους τις ψηφιακές τους

και να δουν πού βρίσκονται σε σχέση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα".

Κατηγορία Επιχειρείν

Σύμφωνα με την αριθ. 55/Α’/11-3-2020 άρθρο 10 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ορίζεται ότι «1. Κατά το διάστημα λήψης των μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, η λήψη των αποφάσεων των

Πρεμιέρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, σήμερα για υποψήφιους των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, οι οποίοι θα διεκδικήσουν 77.970 θέσεις που οδηγούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

 

Πανελλαδικές 2020: Αυτές είναι οι απαντήσεις στα θέματα Νεοελληνικής Γλώσσας και Εκθεσης

 


Α1

Κατά τον συγγραφέα η τέχνη του διαβάσματος συνιστά αυτόβουλη ενέργεια . Επίσης ,αποτελούσε ευεργετική ενασχόλησή του σε περιόδους εφηβικών ασθενειών και δεν την πραγματοποιούσε με σκοπό την αυτοπροβολή του. Επιπλέον, η ανάγνωση τού προκαλούσε την αγωνία της ολοκλήρωσης ενός βιβλίου ,αισθήματα στοργής, αυτοπεποίθησης και νοητής επικοινωνίας με τους συγγραφείς. Ο συγγραφέας καταλήγει στο γεγονός ότι η λογοτεχνία αναπτερώνει ψυχικά, παρέχοντάς θάρρος στον αναγνώστη

Β1

Α. Λ (προσωπικά το θεωρώ μία δημιουργική ενασχόληση)

Β.Λ (οι ώρες του διαβάσματος είναι διάσπαρτες σε όλη τη διάρκεια της μέρας)

Γ.Λ (Το το γράφειν συνειδητό ή όχι ωραία...καταβάλλει)

Δ.Λ (μέσα στην ιστορία του κόσμου...γράφουν)

Ε.Σ (και να η θαυματουργη ιαση της λογοτεχνίας. Τέτοια κείμενα έρχονται και γιατρευουν την ψυχή, κείμενο 1/αποτελεί την έσχατη ακραία παρηγοριά για τη θνητότητα...καταβάλλει, κείμενο 2)

Β2. α

ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ:

-το θυμάμαι ακόμα: Χρησιμοποιείται η παύλα για να προσδοθεί έμφαση στη μεγάλη προσπάθεια του συγγραφέα να αναγνώσει ένα λογοτεχνικό βιβλίο

-τι ειρωνεία! : με τη χρήση του θαυμαστικού εκφράζεται η έκπληξή του για το ότι μπορεί ακόμα να εξασφαλίζει χρόνο για ανάγνωση

ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ:

-γιατρεύουν την ψυχή: με τη χρήση της μεταφοράς, εκφράζεται με παραστατικότητα ότι η λογοτεχνία ασκεί θετική επιρροή στον ψυχισμό του αναγνώστη.

-κανένα ιός δεν θα τη μεταλλάξει: με τη χρήση της μεταφοράς, εκφράζεται ότι η αξία της λογοτεχνικής ανάγνωσης είναι διαχρονική και αδιάβλητη

Β2. β.

Χρησιμοποιείται ρητορικό ερώτημα, με σκοπό να ευαισθητοποιηθεί και να προβληματιστεί ο αναγνώστης του κειμένου σχετικά με την επιμονή των συγγραφέων προς το έργο τους. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο προσδίδονται αμεσότητα, ζωντάνια και παραστατικότητα.

Β3. Οι άνθρωποι που κατορθώνουν τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο να επιτύχουν τους στόχους τους, μέσω της συγγραφής, αποκτούν μια θέση στην αιωνιότητα, υπερνικώντας την πάροδο του χρόνου. Ομοίως, και στον τομέα των επιστημών , των τεχνών και της θρησκείας, οι ικανοί έχουν κατορθώσει να αφήσουν ανεξίτηλο το στίγμα τους, αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα τους γνωρίσματα, μέσω της μονιμότητας που παρέχει ο γραπτός λόγος.

Γ. Το θέμα του ποιήματος η διασταύρωση/σχέση της ζωής με την ποίηση. Για να αποτυπωθεί το θέμα αυτό , χρησιμοποιούνται σχήματα λόγου, όπως επαναλήψεις (για πράγματα), για να προσδοθεί έμφαση. Ειδικότερα, η ποίηση εμφανίζεται, για να απαντηθούν απορίες, για να ερμηνευθούν γεγονότα που προκαλούν έκπληξη, για να εξηγηθούν το εφήμερο ,το παρωχημένο και οι αδυναμίες για επίτευξη στόχων. Ακόμα, η ποίηση συνδέεται με τα βιώματα του ανθρώπου, είτε επιτυχή είτε ανεπιτυχή αλλά και την απόρριψη των ευθυνών του. Ακόμα, αξιοποιούνται μεταφορές (πράγματα που σάπισαν, ονειρεύτηκες) ώστε να αποκτήσει παραστατικότητα, ζωντάνια και αισθητικά απόλαυση το κείμενο. Επίσης, χρησιμοποιείται το β ενικό πρόσωπο (αναρωτιέσαι, αντικρίζεις κ.α.) προσδίδοντας αμεσότητα , ζωντάνια και οικειότητα. Τέλος, αξιοποιείται η χρήση αποσιωπητικών

(και κάποτε, μία στις χίλιες, πραγματώθηκαν...) , ώστε να αναπτυχθεί ο προβληματισμός του αναγνώστη.

Προσωπικά, εκτιμώ σε πολύ μεγάλο βαθμό την ποίηση, για τον λόγο ότι μου προσφέρει πολύτιμες γνώσεις που βελτιώνουν τον τρόπο με τον οποίο σκέπτομαι για ζητήματα που με απασχολούν. Ακόμα, η ποίηση είναι για εμένα μία πηγή από την οποία αντλώ ηθικές αξίες αλλά και με αποφορτίζει από το άγχος της καθημερινότητας.Για αυτό, έχω μαζί της όσο το δυνατόν συχνότερη επαφή.

Δ.

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ:

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το βιβλίο έχει αξία η οποία είναι πραγματικά πολύτιμη για τη ζωή του ανθρώπου. Επίσης, η κυκλοφορία των βιβλίων στη σύγχρονη εποχή έχει εξαπλωθεί και υπάρχουν βιβλία κάθε είδους. Η προσωπική μου σχέση με το βιβλίο χαρακτηρίζεται από αγάπη για αυτό.

Α΄ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ: Αρχικά, το βιβλίο αποτελεί όργανο το οποίο αποτυπώνει την ανθρώπινη σκέψη και διαδίδει τη γνώση ακόμα και στις επόμενες γενιές. Με αυτόν τον τρόπο, έχει βελτιωθεί αρκετά η κριτική μου ικανότητα , ώστε λαμβάνω συχνά αποφάσεις που είναι ωφέλιμες για τη ζωή μου.

Επίσης, η ανάγνωση βιβλίων είναι ωφέλιμη, για τον λόγο ότι κατά τη διάρκειά της, απομακρύνομαι από τις υποχρεώσεις της καθημερινότητάς μου και το απολαμβάνω. Με αυτόν τον τρόπο, αποκτώ αισιοδοξία, ώστε να ανταποκριθώ με επιτυχία στα καθήκοντά μου.

Επίσης, εκτιμώ σε πολύ μεγάλο βαθμό την ανάγνωση βιβλίων, διότι οι σπουδαίοι συγγραφείς παρέχουν στους αναγνώστες σπουδαία ηθικά διδάγματα. Πιο συγκεκριμένα, διαδίδουν τα ανθρωπιστικά ιδανικά, όπως ο σεβασμός μεταξύ των ανθρώπων, γεγονός που έχει διαδραματίσει ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα μου.

ΜΕΤΑΒΑΣΗ: Επίσης, η ανάγνωση βιβλίων έχει για εμένα έναν ιδιαίτερο αλλά αντιφατικό ρόλο σχετικά με τη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου μου.

Β΄ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ:

Είναι ανάγκη να σημειώσω ότι η καθημερινή μου ζωή χαρακτηρίζεται από πολλές υποχρεώσεις. Πιο συγκεκριμένα, όντας μαθητής με αυξημένα καθήκοντα, έχω αναγκαστεί συχνά να αποχωριστώ αυτήν την αγαπημένη μου δραστηριότητα, ώστε να αφιερώσω πολύ χρόνο στη μελέτη των μαθημάτων μου.

Ωστόσο, το βιβλίο με έχει ωθήσει στο να περιορίσω σε πολύ μεγάλο βαθμό τον χρόνο που αφιερώνουν πολλά άτομα της ηλικίας μου σε δραστηριότητες οι οποίες δεν είναι τόσο ωφέλιμες, όπως η υπερβολική παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών με ανούσιο περιεχόμενο.

Ακόμα, προσπαθώ όσο το δυνατόν πιο πολύ να αξιοποιώ τις ευκαιρίες που μου παρέχονται , ώστε να ασχοληθώ με το βιβλίο. Για αυτόν τον λόγο, σε περιόδους κατά τις οποίες τα σχολικά μου καθήκοντα παύουν, όπως σε περιόδους διακοπών, ασχολούμαι με την ανάγνωση.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ: Κλείνοντας, εκτιμώ πολύ το βιβλίο, παρόλο που η σχέση μου με αυτό θα μπορούσε να είναι πιο ισχυρή. Επομένως, ελπίζω όλοι να ασχοληθούμε με το βιβλίο, διότι με αυτόν τον τρόπο θα ωφεληθούμε σε ποικίλα επίπεδα.

 

Δείτε εδώ όλες τις απαντήσεις

 

ΠΗΓΗ: IN.GR

Κατηγορία Εκπαίδευση

Οι φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαφορετικές.

Ο Φιλανθρωπικός μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ Νομού Ημαθίας, το Μικτό Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας, Απασχόλησης και Κατάρτισης ΑμεΑ «Τα παιδιά της Άνοιξης», οι ωφελούμενοι και το προσωπικό, ευχαριστούν θερμά:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ

 

 

Ξεπερνώντας αρκετές δυσκολίες σχετικά με τη λειτουργία του Κολυμβητηρίου,

ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΑ βρίσκονται στην ευχάριστη θέση

να ανακοινώσουν σε δημότες & μη, αθλούμενους του Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας ότι,

εκτός απροόπτου,

η πιθανή ημερομηνία έναρξης της κολυμβητικής περιόδου είναι η 29/06/2020.

 


Εντός ολίγων ημερών θα αναρτηθεί επίσημη ανακοίνωση που θα προσδιορίζει ακριβώς

την ημερομηνία έναρξης των εγγραφών και των μαθημάτων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο

αυτά θα πραγματοποιούνται, όπως επίσης και τα μέτρα προστασίας και υγιεινής για τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας.

Ως εκ τούτου δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία ή φόβος για τους λουόμενους όλων των ηλικιών

που επιθυμούν να αθληθούν στο Κολυμβητήριο Αλεξάνδρειας.

 

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΤΑΥΡΗΣ

Σελίδα 1 από 2

Η ηλεκτρονική εφημερίδα του τόπου μας!