alexandriamou.gr - Προβολή άρθρων κατά ημερομηνία: Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019

"Η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να κάνει το άσπρο μαύρο δεν έχει καμία τύχη. Δεν πείθει κανέναν.

Το «αφορολόγητο» δεν πρόκειται να μειωθεί.

Αντίθετα αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ για κάθε παιδί, όπως ήταν η προεκλογική μας δέσμευση.

Δέσμευσή μας ήταν επίσης η επέκταση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με μία δέσμη μέτρων, με σκοπό την πάταξη της φοροδιαφυγής.

Ένα από τα μέτρα για την ενίσχυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι η αύξηση του ποσοστού των δαπανών που πρέπει να πληρώνονται με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, χωρίς να δημιουργούνται στρεβλώσεις στην οικονομία».

Από τον Εμπορικό Σύλλογο Αλεξάνδρειας ανακοίνωθηκε:

Αγαπητοί Συνάδελφοι Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο του ν. 4177/2013, ως ενδιάμεση φθινοπωρινή εκπτωτική περίοδος ορίζεται καταρχήν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου, το οποίο ωστόσο μπορεί να μεταβάλλεται σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου και δημοσιεύεται μέχρι την 1η Δεκεμβρίου κάθε έτους που προηγείται της εφαρμογής των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων.
Στις Περιφερειακές Ενότητες για τις οποίες η ως άνω απόφαση δεν έχει εκδοθεί, ισχύει κανονικά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου. Οι 15 ημέρες είναι ημερολογιακές και όχι εργάσιμες.
Ως ημέρα έναρξης του φετινού φθινοπωρινού δεκαπενθημέρου ενδιάμεσων εκπτώσεων είναι η Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου και αντίστοιχα, τελευταία ημέρα των εκπτώσεων είναι η Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου.
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στο ισχύον πλαίσιο (Υ.Α. 56885/10-11-2014) που ορίζει ότι: «Κατά τη διενέργεια εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης». Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η αναγραφή παλιάς και νέας τιμής είναι επιβεβλημένες, ενώ συμπληρωματικά μόνο δίνεται η δυνατότητα αναγραφής ποσοστού έκπτωσης. Πρέπει να τονιστεί ότι, σε ελέγχους που έχουν πραγματοποιηθεί κατά το πρόσφατο παρελθόν, πολλοί επιχειρηματίες, στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τον σχετικό φόρτο εργασίας, δεν αναγράφουν στα υπό έκπτωση προϊόντα διπλές τιμές αλλά καταφεύγουν στην χρήση γενικευμένου ποσοστού μείωσης. Δεν χρειάζεται να τονίσουμε ότι αυτή η πρακτική, όσο και αν γίνεται καλοπροαίρετα, παραβιάζει το νόμο και επισύρει αυστηρές κυρώσεις, θεωρούμε δε ότι αυτήν την εποχή της κρίσης είναι εντελώς αχρείαστο να επιβάλλονται πρόστιμα που μπορεί να πλήξουν την βιωσιμότητα της επιχείρησης.


Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου (άρθρο 21 ν. 4177/2013), σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Στην επιβαρυντική περίπτωση που οι εκπτώσεις είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ακρίβεια των αναγραφόμενων τιμών ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση του καταναλωτή, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Αρμόδιες ελεγκτικές αρχές σύμφωνα με το νόμο είναι:
α) Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
β) Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
γ) Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
δ) Οι Διευθύνσεις Ανάπτυξης των Περιφερειών.
στ) Οι Υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος, στη ζώνη δικαιοδοσίας τους.
Αρμόδια αρχή για την επιβολή των προστίμων είναι ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, όπου διαπιστώνεται η παράβαση. Οι αρχές αυτές ελέγχουν την εφαρμογή τόσο της νομοθεσίας για τις εκπτώσεις όσο και αυτής που αφορά στις Κυριακές.

ΤΟ Δ.Σ.

Η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες που κάνουν χρήση του οικιακού νυχτερινού τιμολογίου (Γ1Ν) με τμηματικό ωράριο ότι θα αρχίσει να ισχύει για τη χειμερινή περίοδο, από την 1η Νοεμβρίου 2019 έως και την 30η Απριλίου 2020.

Συγκεκριμένα:
- Για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών το τμηματικό ωράριο είναι 15:00-17:00 και 02:00
08:00.

); background-size: 25px 7px; background-position: left center; background-repeat: no-repeat;">powered by Rubicon Project

-  Για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών το τμηματικό ωράριο είναι 15:30 17:30 και 02:00-08:00.

Όσοι επιθυμούν περαιτέρω ενημέρωση για το θέμα αυτό μπορούν να ζητήσουν σχετικές πληροφορίες από τα αρμόδια καταστήματα ΔΕΗ της περιοχής τους, να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, (https://www.dei.gr) και της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, (http://www.deddie.gr/).

Κατηγορία Γενικά

- Υπαρκτό το πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό αγροτεμαχίων ως δασικές εκτάσεις λόγω της προχειρότητας στην σύνταξη των δασικών χαρτών την προηγούμενη περίοδο

Σοβαρό πρόβλημα με τις βασικές ενισχύσεις των αγροτών που κατέχουν μεικτά αγροτεμάχια με τεμάχια που χαρακτηρίστηκαν ως δασικά προέκυψε με την προκαταβολή των ενισχύσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ, όπως ενημερώθηκε από πολλούς αγρότες της Ημαθίας ο βουλευτής Τάσος Μπαρτζώκας.

Σε επικοινωνία του με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, αλλά και τον αντιπρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ κ. Γεώργιο Κέντρο, ο Τάσος Μπαρτζώκας ενημερώθηκε ότι όντως υπήρξε πρόβλημα στον υπολογισμό του ποσοστού των αγροτεμαχίων έναντι των χαρακτηρισμένων ως δασικών εκτάσεων, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να υπολογιστεί σε πολλές περιπτώσεις μικρότερη έκταση από την πραγματική. Μάλιστα, έλαβε την διαβεβαίωση ότι το θέμα θα λυθεί άμεσα και η διαφορά που προέκυψε από το λάθος θα καταβληθεί στην εκκαθάριση του Δεκεμβρίου 2019.

Ωστόσο, ένα σοβαρό θέμα που αναδεικνύεται είναι αυτό των αγροτεμάχιων που ενώ για χρόνια είχαν χρήση ως αγροτική γη, τελικά χαρακτηρίστηκαν ως δασικές εκτάσεις, λόγω της προχειρότητας με την οποία συντάχθηκαν σε πολλές περιπτώσεις οι δασικοί χάρτες από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως άλλωστε είχε επισημάνει κατά την ανάρτησή τους ο Τάσος Μπαρτζώκας. Βάση δε του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, απαγορεύεται ρητά η καταβολή ενίσχυσης για εκτάσεις που είναι χαρακτηρισμένες ως δασικές.

Αρμόδιο για το θέμα αυτό είναι το Υπουργείο Περιβάλλοντος και ο βουλευτής ήδη ενεργεί ώστε να βρεθεί λύση. Όπως προέκυψε από τις σχετικές επαφές του Τάσου Μπαρτζώκα, η λύση που θα μπορούσε να δοθεί είναι ο αποχαρακτηρισμός ως δασικών των εκτάσεων που είναι χέρσες και αποδεδειγμένα καλλιεργούνται χρόνια και εντάχθηκαν στους δασικούς χάρτες από λάθος ή αμέλεια.

Σε κάθε περίπτωση, τονίζεται ότι οι μειωμένες ενισχύσεις για τα αγροτεμάχια δεν είναι οριστικές, αλλά έγιναν λόγω λάθους στο ηλεκτρονικό σύστημα. Για το θέμα των αγρών που χαρακτηρίστηκαν ως δασικές εκτάσεις θα υπάρξει συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος, καθώς και με τις κατά τόπους διευθύνσεις Δασών.

Το Δ.Σ της Ακαδημία του Αστέρα Αλεξάνδρειας θέλοντας να δώσει την ευκαιρία στους νεαρούς ταλαντούχους αθλητές της Ακαδημίας να αγωνιστούν σε επίπεδο ερασιτεχνικού πρωταθλήματος ίδρυσε τον Νησαϊκό – Αστέρα Νησίου παρουσιάζοντας το νέο σήμα του συλλόγου ενώ είναι προς διάθεση για τους φίλους του συλλόγου και του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου και οι νέες κάρτες διαρκείας.

Παίρνει ζωή και πάλι ο σύλλογος του Νησαϊκού μέσω της συνεργασίας με την Ακαδημία του Αστέρα Αλεξάνδρειας επαναφέροντας στην μνήμη των παλαιότερων κυρίως κατοίκων του Νησίου όμορφες στιγμές αναπολώντας με νοσταλγία χαρές αλλά και λύπες.

Η ομάδα του Νησαϊκού – Αστέρα Νησίου θα στηριχτεί από αθλητές κυρίως της Ακαδημίας του Αστέρα αλλά και όσα νεαρά παιδιά-αθλητές επιθυμούν να ενταχθούν στον σύλλογο.

Κατηγορία Αθλητικά

Τέλος στη… χαρτούρα και τη γραφειοκρατία για τη χορήγηση κοινωνικών επιδομάτων στους δικαιούχους θα επιχειρήσει να βάλει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζει την παροχή φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων των πολιτών από τη μια υπηρεσία στην άλλη μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας, ώστε οι ίδιοι να μη χρειάζεται να προσκομίζουν κανένα δικαιολογητικό, όταν κάνουν την αίτησή τους για τη χορήγηση κάποιου επιδόματος.

Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας αποτελεί πλέον τη βασική ηλεκτρονική πλατφόρμα για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των φορέων της Δημόσιας Διοίκησης, διαφυλάσσοντας τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι δημιουργείται ένα κανάλι, μέσω του οποίου κάθε δημόσια υπηρεσία θα μπορεί να λαμβάνει δεδομένα που αφορούν τα στοιχεία ενός πολίτη από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία, έτσι ώστε να μη χρειάζεται ο πολίτης να τα προσκομίζει. Τα δεδομένα που θα λαμβάνουν οι υπηρεσίες θα είναι αποκλειστικά και μόνο στοιχεία, στα οποία είναι απαραίτητο να έχουν πρόσβαση προκειμένου να ανταποκριθούν στο αίτημα του πολίτη. Ετσι, η ΓΓΠΣΔΔ μετατρέπεται σε κόμβο συλλογής και αξιοποίησης όλων των αιτημάτων ανταλλαγής δεδομένων και διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων των δημοσίων φορέων.

Ο μηχανισμός

Όπως αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στον «Ε.Τ.», η δρομολογούμενη παροχή φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας μπορεί να κάνει ευκολότερη τη χορήγηση κοινωνικών επιδομάτων ξεπερνώντας τον… ύφαλο της γραφειοκρατίας. Όπως συμβαίνει για παράδειγμα με το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), το οποίο παρέχει μειωμένη τιμή ρεύματος για οικιακή χρήση σε ευπαθείς ομάδες καταναλωτών. «Με την υποβολή της αίτησης, εξετάζεται π.χ. το ετήσιο εισόδημα του αιτούντος, αν έχει κάρτα ανεργίας, η δήλωση οικογενειακής κατάστασης κ.λπ. Τώρα οι αρμόδιοι φορείς θα συνδέονται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας και δεν θα χρειάζεται καν να στέλνει ο ένας στον άλλον τα στοιχεία του πολίτη, αλλά μόνο την πληροφορία αν είναι δικαιούχος. Δεν θα αποστέλλεται για παράδειγμα το εισόδημά του, αλλά θα δίνεται μια θετική ή αρνητική απάντηση από την αρμόδια υπηρεσία στο αν είναι δικαιούχος της έκπτωσης, με βάση το εισόδημά του», εξηγούν οι ίδιες πηγές στον «Ε.Τ.».

Με αυτόν τον τρόπο, η πληροφορία δεν συγκεντρώνεται ούτε επεξεργάζεται σε κεντρικά συστήματα παρά μόνο στα συστήματα των φορέων που δίνουν ή λαμβάνουν την πληροφορία. Ετσι, αποφεύγεται η υπερσυγκέντρωση πληροφορίας σε ένα σύστημα ενισχύοντας την ασφάλεια και προστασία των δεδομένων. Ταυτόχρονα το Κέντρο Διαλειτουργικότητας μπορεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή ποιος φορέας ζητά ποια πληροφορία, από ποιον φορέα και για ποιο σκοπό.

Στόχοι

Φιλοδοξία της κυβέρνησης είναι με την παροχή των φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας να γίνεται στο μέλλον η καταβολή όλων των κοινωνικών επιδομάτων, όπως το επίδομα στέγασης, το επίδομα παιδιού Α21, το Κοινωνικό Μέρισμα, το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) κ.ά.

Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα μπορούν ευκολότερα και ταχύτερα να μαθαίνουν αν είναι δικαιούχοι ενός κοινωνικού επιδόματος ή αν δικαιούνται μια υπηρεσία χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών, καθώς οι απαιτούμενες πληροφορίες θα αντλούνται αυτόματα μεταξύ των αρμόδιων φορέων.

Στόχος του υπουργείου είναι η παροχή φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα να ξεκινήσει με τη νέα χρονιά, ωστόσο απαιτείται η υπογραφή και η δημοσίευση στο ΦΕΚ μιας σειράς υπουργικών αποφάσεων.

Προς το παρόν στο Κέντρο Διαλειτουργικότητας είναι διαθέσιμες υπηρεσίες, όπως το e-Παράβολο, η ταυτοποίηση στοιχείων πολιτών, η υπηρεσία στοιχείων κατόχου οχήματος, η υπηρεσία διάθεσης στοιχείων Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης (ΔΑΥΚ), αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας, αλλά και πιστοποίηση βασικών στοιχείων ακινήτων.

Πηγή: Έντυπη έκδοση «Ελεύθερος Τύπος»

Κατηγορία Γενικά

Στις 25 Οκτωβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης Κατά του Καρκίνου του Μαστού που είναι αφιερωμένη στην πρόληψη, στην σωστή ενημέρωση και στην ευαισθητοποίηση. Υπολογίζεται ότι 1 στις 8 γυναίκες παγκοσμίως θα εκδηλώσει καρκίνο του μαστού σε κάποια φάση της ζωής της.

Παρά τη συχνότητά του, εάν διαγνωστεί έγκαιρα, μπορεί να θεραπευτεί. Για αυτό και η ενημέρωση επιβάλλεται.

Ο καρκίνος του μαστού αν διαγνωσθεί πριν επεκταθεί σε άλλα όργανα, έχει πενταετές ποσοστό επιβίωσης των γυναικών που έχουν νοσήσει πάνω από 95 %. Η έγκαιρη διάγνωση επιτυγχάνεται με την αυτοεξέταση, την μαστογραφία και την κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό. Ο καρκίνος αποτελεί έναν από τους βασικότερους λόγους θανάτου, τον δεύτερο μετά τις καρδιαγγειακές νόσους, στις αναπτυγμένες χώρες. Στην Ευρώπη, κάθε χρόνο διαγιγνώσκονται 3,2 εκατομμύρια νέα περιστατικά καρκίνου, κυρίως του μαστού, του πνεύμονα, του παχέος εντέρου και του ορθού.

Η νίκη της μάχης κατά του καρκίνου του μαστού μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την ιατρική έρευνα, την ενημέρωση και την πρόληψη. Αν αναλογισθούμε ότι όλοι στο κοντινό περιβάλλον μας έχουμε κάποια γυναίκα φίλη, συγγενή που έχει νοσήσει ή νοσεί από καρκίνο του μαστού, καταλαβαίνουμε το μέγεθος του προβλήματος και πόσο σημαντικό ρόλο έχει η πρόληψη.

Δεν είναι τυχαίο το «κάλλιο προλαμβάνειν παρά θεραπεύειν», τη διδακτική ρήση που είχε διατυπώσει ο Ιπποκράτης, πριν από χιλιάδες χρόνια. Αυτή πρέπει να προβληματίσει σήμερα και το σύγχρονο άνθρωπο καθώς είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Αίτια

- Κληρονομικότητα

Υπολογίζεται πως μόλις το 5 - 10% των κρουσμάτων καρκίνου του μαστού σχετίζεται όντως με παράγοντες κληρονομικότητας. Η πλειονότητα των κρουσμάτων προκύπτει από βλάβες στο γενετικό υλικό των μαστικών κυττάρων, που προκαλούνται από διάφορους παράγοντες κατά τη διάρκεια της ζωής ενός ατόμου. Ωστόσο, δύο γονίδια, γνωστά ως BRCA 1 και BRCA 2, έχουν προσδιοριστεί ως παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση καρκίνου του μαστού όταν έχουν υποστεί γενετική αλλοίωση.

Ομάδες Υψηλού Κινδύνου

Πληθώρα μελετών έχει βοηθήσει τους επιστήμονες να προσδιορίσουν ορισμένους παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη κακοήθους νεοπλασίας στο μαστό. Αναφέρονται οι κυριότεροι:

- Ηλικία

Στοιχεία αποδεικνύουν πως ο καρκίνος του μαστού μπορεί να προκύψει σε οποιαδήποτε ηλικία μετά την εφηβεία. Ωστόσο, τα ποσοστά εμφάνισής του αυξάνονται όσο ανεβαίνουμε τις ηλικιακές κλίμακες. Υπολογίζεται πως μία γυναίκα 70 χρονών μπορεί να αντιμετωπίζει ως και διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού από μία γυναίκα που έχει μόλις περάσει την εμμηνόπαυση.

Τα ποσοστά απεικονίζουν τα συμπεράσματα αυτά με ενάργεια: για γυναίκες ηλικίας 15 – 39 ετών το ποσοστό εμφάνισης καρκίνου μαστού αγγίζει το 0,5%. Για γυναίκες από 40 – 59 ετών το ποσοστό ανεβαίνει στο 4%, ενώ τις ηλικίες άνω των 60, το ποσοστό υπολογίζεται στο 7%. Ας σημειωθεί πως η πλειονότητα των κρουσμάτων προκύπτει σε γυναίκες άνω των 50, και περισσότερα από τα μισά αφορούν γυναίκες άνω των 60.

- Κληρονομικότητα

Παρ’ ότι η κληρονομικότητα φαίνεται να παίζει ρόλο σε ποσοστό μικρότερο του 10% επί των κρουσμάτων, έχει αποδειχτεί πως είναι ένας βασικός παράγοντας κινδύνου. Γυναίκες με εξ αίματος συγγενείς που έχουν νοσήσει αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο μαστό.

Το ποσοστό κινδύνου εμφανίζεται αντιστρόφως ανάλογο με την ηλικία εμφάνισης της νόσου: όσο νεότερο ήταν το μέλος της οικογένειας όταν νόσησε, τόσο μεγαλύτερο το ποσοστό κινδύνου για τις υπόλοιπες γυναίκες της οικογένειας. Εξίσου σημαντικός φαίνεται πως είναι ο αριθμός των κρουσμάτων στην οικογένεια: όσο περισσότερα τα κρούσματα, τόσο μεγαλύτερος και ο κίνδυνος για τα υπόλοιπα μέλη.

- Διαταραχές ή ιδιαιτερότητες της εμμήνου ρύσης και της κύησης

Στοιχεία υποδηλώνουν πως γυναίκες με πρώιμη έναρξη της εμμήνου ρύσης (πριν από το 12ο έτος της ηλικίας τους) ή με καθυστερημένη εμμηνόπαυση (μετά τα 55) αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο μαστό. Επίσης, η λήψη οιστρογόνων μετά την εμμηνόπαυση έχει συσχετιστεί με αυξημένα ποσοστά εμφάνισης της νόσου, με τον κίνδυνο να είναι ανάλογος του διαστήματος λήψης των οιστρογόνων. Ανάλογος συσχετισμός έχει προκύψει και για γυναίκες που παρέμειναν άτεκνες, που δεν είχαν πλήρεις κυήσεις (διάρκεια εννέα μηνών) ή που γέννησαν μετά τα τριανταπέντε τους χρόνια.

- Παχυσαρκία και αύξηση του σωματικού βάρους

Τον Ιούνιο του 2009 ανακοινώθηκε από το Αμερικανικό Ίδρυμα για την έρευνα του Καρκίνου (AICR) ότι η συσσώρευση σωματικού λίπους σε ποσοστά άνω του κανονικού ευθύνεται για το 17% των κρουσμάτων καρκίνου του μαστού στις Η.Π.Α. Άλλα στοιχεία καταδεικνύουν πως η αύξηση του βάρους μετά την ηλικία των 20 ετών αυξάνει αναλογικά τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου. Όταν μάλιστα η αύξηση αγγίζει τα 16 κιλά, ο κίνδυνος αυξάνει σχεδόν κατά 68%. Ερευνητές έχουν παρατηρήσει ότι σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ηλικία στην οποία προσλαμβάνονται τα κιλά: όσο μεγαλύτερη ηλικία, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος. Μια γυναίκα που προσλαμβάνει 10 ή και περισσότερα επιπλέον κιλά μετά τα 30 της ή περισσότερα από 6 κιλά μετά τα 40 της διατρέχει σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες εμφάνισης της νόσου από μία γυναίκα που διατηρεί σταθερό το βάρος της. Ο κίνδυνος τριπλασιάζεται εάν ο δείκτης μάζας σώματος βρίσκεται στα μέγιστα επίπεδά του μετά την ηλικία των 50 ετών.

- Αλκοόλ

Ο τρόπος με τον οποίο το αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου του μαστού δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητός στους ερευνητές. Πιθανότατα σχετίζεται με τη λειτουργία των οιστρογόνων, αλλά η υπόθεση αυτή δεν έχει ακόμη στοιχειοθετηθεί.

Πρόσφατες έρευνες έχουν, επίσης, αποκαλύψει τη σημασία της ηλικίας έναρξης κατανάλωσης αλκοόλ καθώς και της συχνότητας κατανάλωσης: άτομα που έπιναν σχεδόν καθημερινά από τα εφηβικά τους χρόνια αντιμετωπίζουν πολλαπλάσιο κίνδυνο σε σχέση με άτομα που δεν έπιναν καθόλου ή μόλις μία φορά την εβδομάδα. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η παρατήρηση πως, μεγάλο ποσοστό γυναικών που παραδέχτηκαν ότι μεθούσαν τακτικά, αργότερα νόσησαν.

Στοιχεία υποδεικνύουν συσχέτιση της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών και με την επανεμφάνιση της νόσου σε γυναίκες που είχαν ολοκληρώσει τη σχετική θεραπεία. Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε το Δεκέμβριο του 2009 στο Διεθνές Συνέδριο ογκολογίας του Σαν Αντόνιο, άτομα που νόσησαν από καρκίνο του μαστού και καταναλώνουν με μετριοπάθεια αλκοόλ διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο επανεμφάνισής του από εκείνα που πίνουν λίγο ή καθόλου οινοπνευματώδη ποτά.

- Κάπνισμα

Σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατων ερευνών η κατανάλωση ενός πακέτου τσιγάρων ημερησίως, από γυναίκες προ της εμμηνόπαυσης και για εννέα περίπου χρόνια, αυξάνει δραστικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού κατά σχεδόν 60%. Για γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση το ποσοστό μειώνεται στο 50%, αλλά ούτως ή άλλως είναι αφυπνιστικά υψηλό. Η διακοπή του καπνίσματος έχει αποδειχτεί πως είναι σε θέση να μειώσει το σχετικό κίνδυνο.

- Έκθεση του στήθους σε ακτινοβολία

Η ιονίζουσα ακτινοβολία έχει προσδιοριστεί ως παράγοντας αύξησης του κινδύνου εμφάνισης της νόσου.

- Προηγούμενος καρκίνος της μήτρας ή των ωοθηκών

Στοιχεία υποδηλώνουν πως γονιδιακές μεταλλάξεις που προκαλούν καρκίνο των ωοθηκών και της μήτρας είναι σε θέση να προκαλέσουν κακοήθη νεοπλασία και στο μαστό.

- Άτυπη υπερπλασία ή άλλη προ-κακοήθης κατάσταση

Μολονότι δεν είναι όλες οι αλλοιώσεις ή όγκοι στο στήθος κακοήθεις και καρκινικοί, ορισμένες προετοιμάζουν το έδαφος για την εμφάνιση παθογόνων καρκινικών κυττάρων και καρκίνου στην ευρύτερη περιοχή του μαστού.

- Πολλαπλές βιοψίες του μαστού

- Λήψη αντισυλληπτικών δισκίων;

Τα περισσότερα αντισυλληπτικά χάπια περιέχουν οιστρογόνα, ο ρόλος των οποίων στην εμφάνιση καρκίνου του μαστού έχει καταδειχτεί ποικιλοτρόπως. Παρ’ όλα αυτά, οι μελέτες που αφορούν στη συσχέτιση καρκίνου του μαστού και αντισυλληπτικών χαπιών δεν έχουν συμπεράνει κάποια ισχυρή αλληλεπίδραση: φαίνεται πως η χρήση των εν λόγω χαπιών δεν αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου.

Συμπτώματα

Ο Καρκίνος ως ομάδα ασθενειών χαρακτηρίζεται από ορισμένα γενικά συμπτώματα, ενώ κάθε διακριτή του μορφή συσχετίζεται με ορισμένα ειδικά συμπτώματα. Τα ειδικά συμπτώματα που χαρακτηρίζουν εν γένει τις εκάστοτε παραλλαγές του καρκίνου του μαστού - η φύση και η έκταση των οποίων ποικίλλει – είναι τα εξής:

- Εξόγκωμα, ογκίδιο ή σκλήρυνση στην ευρύτερη περιοχή του μαστού και/ή της μασχάλης.

- Έκκριση υγρών ή αίματος από τη θηλή του μαστού.

- Διόγκωση λεμφαδένων της μασχάλης.

- Έλξη του δέρματος ή της θηλής προς το εσωτερικό του μαστού (εισολκή δέρματος).

- Αλλοιώσεις του δέρματος (όψη φλοιού πορτοκαλιού).

- Ερυθρότητα, φλόγωση, ευαισθησία ή πόνοι στο στήθος

Πηγή: iatrica.gr

Κατηγορία Υγεία

Σκληρή κριτική στο “πολυνομοσχέδιο” για τις επενδύσεις, που συζητείται αυτές τις ημέρες στη Βουλή, άσκησε κατά την ομιλία της, την Τετάρτη, η βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ Φρόσω Καρασαρλίδου. Η κα Καρασαρίδου είπε ότι το συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο είναι «αναπτυξιακό για τους “ολίγους’’ και “εκλεκτούς’’ της κυβέρνησης, για τους ημέτερους, αλλά αντιαναπτυξιακό για τους πολλούς και κυρίως για την εθνική μας οικονομία, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζόμενους και τη χώρα μας γενικότερα» και ότι είναι κατ' εντολήν του ΣΕΒ και των καναλαρχών.

«Με το άρθρο 158 διαλύεται οποιαδήποτε δυνατότητα, να έχουμε ονομαστικοποίηση των μετοχών για τους κατόχους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και δη τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας. Οι κάτοχοι των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης δεν θα έχουν υποχρέωση να υποβάλλουν δηλώσεις ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, όταν όλοι εμείς θα έχουμε», τόνισε η βουλευτής, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι ξεπληρώνει προεκλογικά γραμμάτια.

Αναφερόμενη στη συνέχεια στο περιεχόμενο του νομοσχεδίου, είπε ότι “το νομοσχέδιο είναι αντι-αναπτυξιακό, γιατί απουσιάζει ο ρόλος της μικρής και της πολύ μικρής επιχείρησης και διαλύει τις εργασιακές σχέσεις, χωρίς να σέβεται η Νέα Δημοκρατία ούτε τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας”. Κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση ότι με το πολυνομοσχέδιο φέρνει ένα πλήθος διατάξεων για τα εργασιακά που οδηγούν στη μείωση των αποδοχών των εργαζομένων και στην κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων εργασίας, ενώ παράλληλα περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό η Διαιτησία.

«Πρέπει να ορίσουμε τι παραγωγικό μοντέλο, τι οικονομία, τι χώρα θέλουμε. Εμείς μέσω της στοχευμένης πολιτικής το 2017 και 2018 είχαμε ρεκόρ άμεσων ξένων επενδύσεων. Ο ακαθάριστος σχηματισμός κεφαλαίου αυξήθηκε επί της δικής μας διακυβέρνησης. Αλλιώς δεν θα μπορούσε να μειωθεί η ανεργία. Είχαμε αύξηση των θέσεων εργασίας κατά 450 χιλιάδες κι αύξηση μισθών. Η δική μας αναπτυξιακή στρατηγική δεν είχε κατασπατάληση πόρων και υπηρετούσε το δημόσιο συμφέρον. Σε δυόμιση χρόνια εγκρίθηκαν περισσότερα από 2.000 επενδυτικά σχέδια, προϋπολογισμού 5,7 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η δική μας εθνική αναπτυξιακή στρατηγική βελτίωσε τα δεδομένα της χώρας στο εμπόριο και τις μεταφορές», τόνισε η κα Καρασαρλίδου.

Kαι απευθυνόμενη στους βουλευτές της ΝΔ, συνέχισε:

Είναι αλήθεια ότι δεν μας εξέπληξε το σχέδιο νόμου, που φέρατε και, που ουσιαστικά, ακυρώνει την προοπτική της υγιούς και δίκαιης ανάπτυξης. Όλοι εμείς, που ζούμε κι εκλεγόμαστε στην Βόρεια Ελλάδα καταλάβαμε, που θέλετε να το πάτε, μετά τις εξαγγελίες του κυρίου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ, όπου υπήρξε:

1ον. Ακύρωση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

2ον. Ακύρωση των οδικών αξόνων, που θα συνέδεαν τη χώρα μας με την Κεντρική Ευρώπη.

3ον. Της σύνδεσης με τον Δρόμο του Μεταξιού.

4ον. Ακύρωση του Εμπορευματικού Κέντρου στο στρατόπεδο Γκόνου.

5ον. Νέα καθυστέρηση του μετρό της Θεσσαλονίκης.

«Τα μνημόνια τελείωσαν, η χώρα βγήκε από την Επιτροπεία αλλά είναι ακόμη ευάλωτη και οι εργαζόμενοι, ειδικά στον ιδιωτικό τομέα, είναι εξαιρετικά ταλαιπωρημένοι. Μετά απ’ αυτό το νομοσχέδιο οι εργαζόμενοι θα περιμένουν νέα μείωση των αποδοχών τους. Νέο κύμα μετανάστευσης για τους νέους ανθρώπους. Πλέον θα υπάρχουν πάλι εργαζόμενοι, που θα δουλεύουν δέκα και δώδεκα ώρες την ημέρα για τριακόσια ευρώ. Φοβάμαι ότι θα διαταραχθεί και πάλι η τόσο εύθραυστη κοινωνική ειρήνη, που είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε», έκλεισε την ομιλία της η βουλευτής του νομού μας.

--

Φρόσω Καρασαρλίδου

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Ημαθίας

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου – με ωρομίσθια απασχόληση, συνολικού αριθμού ενός (1) ατόμου για τη λειτουργία των Δημοτικών Χορωδιών (Μελίκης & Πλατέος), και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)

Κωδικός

θέσης

Υπηρεσία

Έδρα υπηρεσίας

Ειδικότητα

Διάρκεια σύμβασης

Αριθμός

ατόμων

01

Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Αλεξάνδρειας

Αλεξάνδρεια Ημαθίας

ΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ

Οκτώ (8) μήνες

1

ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΤΥΠΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης)

Κωδικός θέσης

Τίτλος σπουδών και

λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα

01

1. Τίτλοι Σπουδών (Υποχρεωτικό): Πτυχίο διεύθυνσης χορωδίας ή παρεμφερές πτυχίο από αναγνωρισμένο ίδρυμα εσωτερικού ή εξωτερικού.

2. Συναφή μεταπτυχιακά ή συναφείς τίτλοι (Επιθυμητά)

3. Γενική προϋπηρεσία στο αντικείμενο (Προαιρετικά): Αποδεδειγμένη διδακτική προϋπηρεσία σε αναγνωρισμένα μουσικά ιδρύματα ή μουσικά εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Δημοσίου ή Ο.Τ.Α. ή Δημοτικές Επιχειρήσεις ή Ιδιωτικές Σχολές.

4. Βιογραφικό σημείωμα για την εκπαιδευτική εμπειρία / καλλιτεχνική παρουσία στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται αναλυτικά οι καλλιτεχνικές δραστηριότητες, επίπεδο

σπουδών μαθητών, χορήγηση πτυχίων, συναυλίες (συμμετοχή σε ορχήστρα, συμμετοχή ως σολίστ, διεθνή καλλιτεχνική σταδιοδρομία, ρεσιτάλ, συναυλίες μουσικής

δωματίου), ηχογραφήσεις, δισκογραφία, συνέδρια, εκδόσεις, διαλέξεις, σεμινάρια, συγγραφή σχετικού βιβλίου, δημοσιεύσεις, μελέτες, άρθρα, ειδικά εκπαιδευτικά

προγράμματα, συστάσεις-διακρίσεις κλπ.

(Οι επιλεγέντες θα κληθούν να προσκομίσουν έγγραφα κλπ που θα αποδεικνύουν όσα αναφέρονται στο βιογραφικό).

β) Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με ωρομίσθια αποζημίωση, συνολικά έντεκα (11) ατόμων –ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – για την υλοποίηση Γενικών και Ειδικών Προγραμμάτων Άθλησης για Όλους (Π.Α.γ.Ο.), μεγάλης διάρκειας – περιόδου 2019-2020, με τη συνεργασία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, με τα εξής απαιτούμενα τυπικά προσόντα και χρονική διάρκεια:

ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ προϋπηρεσίας:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ

ΘΕΣΕΩΝ

ΤΥΠΙΚΑ

ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΧΡΟΝΙΚΗ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής

για την υλοποίηση των

Γενικών προγραμμάτων

7

Πτυχιούχοι

Φυσικής

Αγωγής

έως

31-07-2020

ΕΚΤΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ προϋπηρεσίας(σύμφωνα με το άρθρο 9.5 του Οργ.Πλαισίου):

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ

ΘΕΣΕΩΝ

ΤΥΠΙΚΑ

ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΧΡΟΝΙΚΗ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής

για την υλοποίηση των

Γενικών προγραμμάτων

2

Πτυχιούχος

Φυσικής

Αγωγής

έως

31-07-2020

ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ προϋπηρεσίας:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ

ΘΕΣΕΩΝ

ΤΥΠΙΚΑ

ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΧΡΟΝΙΚΗ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής

για την υλοποίηση των

Ειδικών προγραμμάτων

2

Πτυχιούχος

Φυσικής

Αγωγής

έως

31-07-2020

Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει κατόπιν μοριοδότησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Οργανωτικού Πλαισίου (Ο.Π.) των Προγραμμάτων Άθλησης για όλους ΦΕΚ 1774/τ.β΄/17-6-2016 , όπως ισχύει, για χρονικό διάστημα έως 31-07-2020.

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία έως 65 ετών.

Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 22 του Υπαλληλικού Κώδικα (καταδίκη, υποδικία, δικαστική αντίληψη, δικαστική απαγόρευση).

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες (έως και Παρασκευή 8/11/2019). Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη), τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων, συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων στοιχείων, έστω και συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής.

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα γίνονται δεκτές είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Οδός Βεροίας – Δημοτικό Κολυμβητήριο, Τ.Κ.59300 Αλεξάνδρεια, απευθύνοντάς την στην Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Αλεξάνδρειας, υπόψη κας Ανθής Παπαδοπούλου (τηλ. επικοινωνίας: 2333053441 – 53442). Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.

Εφημερίες Φαρμακείων - Αλεξάνδρειας - Βέροιας - Νάουσας 25/10/2019

ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
 
ΘΕΜΕΛΗΣ ΘΩΜΑΣ Βετσοπούλου 106 23330 24893
 
ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ
 
13:30-17:30 ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΟΥ 2 & ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ - ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΜΗΘΕΑ 23310-66812
 
21:00-08:00ΠΑΠΑΡΗ - ΦΥΚΑΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΛ.ΣΤΡΑΤΟΥ 27 - ΕΝΑΝΤΙ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ 23310-23360
 

ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΝΑΟΥΣΑΣ

Μάντσου Δέσποινα 2332027000 Πλ. Καρατάσου 1

Κατηγορία Φαρμακεία

Alexandriamou.gr
Δημοσιογραφική Ενημερωτική Ηλεκτρονική Εφημερίδα
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας