alexandriamou.gr - Προβολή άρθρων κατά ημερομηνία: Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019

Επεισοδιακό τέλος είχε το παιχνίδι για τη δεύτερη φάση των ημιτελικών του Κυπέλλου Ημαθίας μεταξύ των Τρικάλων και της Αγκαθιάς στο γήπεδο του Μέγα Αλέξανδρου το απόγευμα της Τετάρτης 3 Απριλίου, αφού το παιχνίδι τελικά διακόπηκε μετά την είσοδο του πρόεδρου της Νίκης, Δημήτρη Ματσούκα στο γήπεδο.

Ο κ. Ματσούκας μπήκε στον αγωνιστικό χώρο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και συγκεκριμένα στο 39ο λεπτό και πήρε τους παίκτες του από το γήπεδο διαμαρτυρόμενος για τη διαιτησία του κ. Μαλούτα.

Στη συνέχεια και ενώ ο διαιτητής είχε διακόψει το παιχνίδι η Αγκαθιά αποφάσισε να παίξει αλλά την ώρα της εισόδου των παικτών στο γήπεδο ακολούθησε έντονος διαπληκτισμός με αποτέλεσμα ο διαιτητής να διακόψει οριστικά το παιχνίδι και πλέον την τύχη του θα αποφασίσει η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Ημαθίας οπότε αναμένουμε και το φύλλο αγώνος.

Να σημειωθεί πως μέχρι το 39ο λεπτό ο αγώνας ήταν ισόπαλος χωρίς τέρματα με ελάχιστες φάσεις και σκληρά μαρκαρίσματα.

Οι συνθέσεις των ομάδων:

Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων: Αργυρόπουλος, Ατανάσοφ, Βλάχος, Τσιρίδης, Πέικος. Κιρκιλιανίδης Γ., Σωτηράκης, Ζησιόπουλος, Κουκουράκης, Παρσόπουλος, Λίτσι.

Νίκη Αγκαθιάς : Τόλιος, Κίτσας Λ., Ρογγότης, Λιόλιος, Γιαννόπουλος, Ζαρογιάννης, Αβραμόπουλος, Χατζόπουλος, Σούκιας, Γκελοσάνι, Κασαπίδης.

Δείτε στιγμιότυπα:

Κατηγορία Αθλητικά

Συνελήφθη και προσήχθη στην Διεύθυνση Αστυνομίας Ημαθίας, απ' όπου οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βέροιας

Καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης και δύο εισαγγελικές διατάξεις εκκρεμούσαν σε βάρος ενός 31χρονου Έλληνα διαρρήκτη στον οποίο είχε επιβληθεί ποινή κάθειρξης τεσσάρων ετών, δυο μηνών και πέντε ημερών για κλοπές.

Ο φυγόποινος εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στην Βέροια, συνελήφθη και προσήχθη στην Διεύθυνση Αστυνομίας Ημαθίας, απ' όπου οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βέροιας που διέταξε να οδηγηθεί στις φυλακές για να εκτίσει την ποινή η οποία του επιβλήθηκε.

Κατηγορία Αστυνομικά

Οι φίλοι του Εθνογραφικού Κέντρου - Κέντρου Έρευνας Μάσκας Γιώργη Μελίκη και ο συγγραφέας Γιάννης Μοσχόπουλος σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου «Το Ρουμλούκι (Καμπάνια) κατά την ύστερη οθωμανοκρατία (1830-1900)», την Κυριακή 7 Απριλίου 2019, ώρα 11.00, στο Εθνογραφικό Μουσείο Γιώργη Μελίκη (Μελίκη Ημαθίας, οδός Αγ. Νικολάου 4).

Ομιλητές:

Γιώργης Μελίκης, δημοσιογράφος - λαογράφος

  • Βασίλης Νιτσιάκος, καθηγητής Κοινωνικής Λαογραφίας Παν/μίου Ιωαννίνων
  • Ηλίας Χρυσοστομίδης Δρ Φιλολογίας Α.Π.Θ.
  • Γιάννης Μοσχόπουλος, συγγραφέας του βιβλίου

Θα επακολουθήσει συζήτηση.

Συντονιστής ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Δ/ντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας.

Την εβδομάδα πριν από το Πάσχα και συγκεκριμένα από 15 έως 20 Απριλίου θα γίνει η πληρωμή της πρώτης δόσης του επιδόματος ενοικίου.

Συνολικά, επίδομα ενοικίου θα εισπράξουν 153.141 νοικοκυριά σε σύνολο 186.543 δικαιούχων που υπέβαλαν αιτήσεις μέσα στον Μάρτιο, οι οποίες και εγκρίθηκαν. Από τους υπόλοιπους, 15.103 δικαιούχοι θα εισπράξουν αναδρομικά για δύο μήνες από 1 Φεβρουαρίου 2019, δηλαδή Φεβρουάριο και Μάρτιο και οι 219 για έναν μήνα, μόνο για τον Μάρτιο. Χωρίς αναδρομικά θα μείνουν 17.152 δικαιούχοι.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία μέχρι και χθες 2 Απριλίου, είχαν υποβληθεί 367.401 αιτήσεις από τις οποίες έχουν εγκριθεί 186.543 οι οποίες αφορούν 505.890 μέλη. Το μηνιαίο κόστος των εγκεκριμένων αιτήσεων ανέρχεται σε 23,1 εκατ. ευρώ και το ετήσιο σε 277,21 εκατ. ευρώ.

Κατηγορία Οικονομία

Με εικοσιτετράωρη απεργία ξεκινούν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, την αντίδρασή τους στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, για τις αλλαγές στο λύκειο και το νέο εξεταστικό σύστημα.

Η απεργία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019.

Οι τοπικές ενώσεις των καθηγητών (ΕΛΜΕ) αποφάσισαν σε ποσοστό, που έφτασε το 90% , να εκφράσουν την αντίθεσή τους στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας, με απεργίες, συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα και ενημερώσεις των γονέων και μαθητών.

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την ΑΣΓΜΕ (Ομοσπονδία γονέων) για κοινή δράση εκπαιδευτικών και γονέων, ενώ με ανοιχτή επιστολή θα ενημερώσει τις οικογένειες σχετικά με τα σημεία αντίθεσης του εκπαιδευτικού κόσμου στο νέο σύστημα εισαγωγής.

Κατηγορία Εκπαίδευση
Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 12:10

Θέση εργασίας στην Αλεξάνδρεια

H εταιρεία Δαρλόπουλος με έδρα την Αλεξάνδρεια ζητά άτομο για εργασία.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο: 23330 53232

Κατηγορία Γενικά

Την παράταση του χρόνου της εμπρόθεσμης καταβολής της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς έτους 2018, έως τις 31 Ιουλίου 2019, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΛ.Γ.Α, κατά τη συνεδρίασή του στις 22/03/2019 με την με την αριθ. 42/22.3.2019 απόφασή του.

Με δεδομένο ότι μετά τις 31 Ιουλίου 2019 δεν μπορεί να δοθεί άλλη παράταση, οι παραγωγοί που υπέστησαν ζημιές το 2018 θα πρέπει εντός της προθεσμίας αυτής να εξοφλήσουν τις ασφαλιστικές εισφορές του έτους 2018, διότι σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορέσουν να αποζημιωθούν.

Ειδικότερα οι παραγωγοί που έχουν επιλέξει ως τρόπο καταβολής της εισφοράς την εξουσιοδότηση και χρέωση του καταθετικού τους λογαριασμού από τον ΕΛ.Γ.Α. θα πρέπει να ελέγξουν τις χρεώσεις που έγιναν στους λογαριασμούς τους με την αιτιολογία «ΕΛΓΑ ΕΑΕ 2018» και να συγκρίνουν τα ποσά αυτά με την ασφαλιστική εισφορά υπέρ ΕΛ.Γ.Α. που αναγράφεται στην Δήλωση Καλλιέργειας/Εκτροφής έτους 2018. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν έχει εισπραχθεί το σύνολο ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς θα πρέπει να καταθέσουν στον ειδικό λογαριασμό του ΕΛ.Γ.Α ΜΠ718, στην Τράπεζα Πειραιώς, το οφειλόμενο ποσό της εισφοράς έτους 2018 μέχρι τις 31/7/2019, προκειμένου να εκπληρώσουν εμπρόθεσμα τις ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι κάθε παραγωγός μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση πληρωμής των ασφαλιστικών του εισφορών καλώντας τον αριθμό 1540 οποιαδήποτε ημέρα και ώρα.

Οι περιπτώσεις βεβαιωμένων οφειλών ασφαλιστικών εισφορών παλαιοτέρων ετών που εμποδίζουν την είσπραξη αποζημιώσεων μεταγενέστερων ετών μπορούν να θεωρηθούν εξοφληθείσες εφόσον έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση που τηρείται. Τυχόν ασφαλισμένοι με σχετικό πρόβλημα θα πρέπει να απευθύνονται με σχετική αίτηση στα Υποκαταστήματα ΕΛ.Γ.Α.

Κατηγορία Αγροτικά

Με Υπουργική Απόφαση του κ. Σπίρτζη η οποία θα τεθεί σε ισχύ στις αρχές Σεπτεμβρίου 2019 ξεκαθαρίζει πως τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας θα «κόβουν» τα οχήματα στα οποία θα διαπιστώνεται ανακολουθία χιλιομέτρων καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους!

Ωστόσο εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς γιατί η συγκεκριμένη υπουργική απόφαση ενεργοποιείται λίγες ημέρες πριν τις Εθνικές εκλογές και όχι άμεσα;

Άλλωστε αρχικά στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών πριν αρκετούς μήνες υπήρχε η συγκεκριμένη διάταξη αλλά ως διά μαγείας εξαφανίστηκε την ημέρα της ψήφισης του νόμου και λίγο αργότερα επανήλθε «κουτσουρεμένη» καθώς η ανακολουθία αφορούσε μόνο τον προηγούμενο έλεγχο!

Τώρα στην Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 26 Μαρτίου 2019 (τεύχος Β’ 1003) ξεκαθαρίζεται πως στα οχήματα που θα διαπιστώνεται ανακολουθία χιλιομέτρων καθ όλη τη διάρκεια των ελέγχων τότε θα κόβεται!

Βέβαια στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Newsauto.gr πως δεν είναι η πρώτη φορά που η κυβέρνηση εξαπολύει προεκλογικά πυροτεχνήματα όπως τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα, τα πρόστιμα για ΚΤΕΟ, ή τα «Τέλη Κυκλοφορίας» στα σκάφη που έχουν αναβληθεί η εφαρμογή τους για αρκετές φορές.

Πάντως σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση αν σε κάποιο αυτοκίνητο διαπιστωθεί ανακολουθία χιλιομέτρων τότε για κάθε μήνα θα προστίθενται 1.000 χιλιόμετρα!

Δηλαδή αν το 2017 το όχημα είχε 100.000 χιλιόμετρα και το 2019 εμφανίζεται να έχει στο κοντέρ του 60.000 χιλιόμετρα τότε στις 100.000 χιλιόμετρα που ανέγραφε το 2017 θα προστεθούν επιπλέον 24.000 χλμ. και ο ιδιοκτήτης του για να περάσει το ΚΤΕΟ θα πρέπει να αναγράφει 124.000 χλμ.

Αν τώρα η ανακολουθία είναι παλαιότερη και διαπιστωθεί πως σε κάποιο αυτοκίνητο που είχε ελεγχθεί το 2012 ανέγραφε 100.000 χλμ. και το 2019 εμφανίστηκε σε κάποιο ΚΤΕΟ να αναγράφει 80.000 χλμ. τότε ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει να επαναλάβει τον έλεγχο με το κοντέρ του οχήματός του να αναγράφει 184.000 χιλιόμετρα! Δηλαδή 84.0000 χλμ. επιπλέον από την ένδειξη του 2012.

https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/02/190213100129_ta-prostima-kteo-se-osous-pairnoun-pisw-tis-pinakides.w_hr-125x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/02/190213100129_ta-prostima-kteo-se-osous-pairnoun-pisw-tis-pinakides.w_hr-350x210.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/02/190213100129_ta-prostima-kteo-se-osous-pairnoun-pisw-tis-pinakides.w_hr-768x461.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/02/190213100129_ta-prostima-kteo-se-osous-pairnoun-pisw-tis-pinakides.w_hr-550x330.jpg" data-wset="1000,125,350,768,550" style="margin: auto !important; padding-top: 0px !important; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px !important; padding-left: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; position: relative; text-align: center; display: block; max-width: 100%; height: auto;" width="1000" height="600">

Στην Υπουργική Απόφαση και ειδικότερα στο κεφάλαιο Α’ με τίτλο «Έλεγχος Ένδειξης Μετρητή Διανυθέντων Χιλιομέτρων» και στο άρθρο 12 επισημαίνεται ότι:

«ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΜΕΤΡΗΤΗ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ

Άρθρο 12

Διόρθωση ένδειξης μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων

  1. Σε κάθε έλεγχο οχήματος σε ΚΤΕΟ ελέγχεται η ένδειξη του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων που εμφανίζεται στον μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων. Όπου προκύπτει ότι ο αριθμός χιλιομέτρων είναι μικρότερος από τον αριθμό χιλιομέτρων που είχε σημειωθεί σε προγενέστερους ελέγχους (εμφανής παραποίηση μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων), σημειώνεται σοβαρή έλλειψη στους κωδικούς 7.11.a και 4405.1 των πινάκων των Παραρτημάτων I και II της παρούσας αντίστοιχα.

Στην περίπτωση αυτή, το ΚΤΕΟ αποστέλλει στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών ενημερωτικό σημείωμα συνοδευόμενο από φωτοαντίγραφο του ΔΤΕ, προκειμένου να εφαρμοστούν τα οριζόμενα στην παρ.6 του άρθρου 9 και στην παρ.2 του άρθρου 17 της αριθμ. πρωτ. οικ. 49372/3352/2017 (Β΄ 2726) κοινής υπουργικής απόφασης που αφορούν τις ποινικές κυρώσεις. Οποιαδήποτε ενέργεια προκύπτει από την ανωτέρω Υπηρεσία κοινοποιείται στη Δ/νση Εποπτείας και Ελέγχου (Δ36) του ΥΠ.Υ.ΜΕ.

  1. Η αποκατάσταση της έλλειψης πραγματοποιείται με διόρθωση της ένδειξης του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων με προσθήκη τεκμαρτών χιλιομέτρων, που υπολογίζονται ανά μήνα σε:

α) πεντακόσια (500) χιλιόμετρα για τις μοτοσικλέτες,

β) χίλια (1.000) χιλιόμετρα για τα επιβατηγά Ι.Χ. οχήματα,

γ) τρείς χιλιάδες (3.000) χιλιόμετρα για φορτηγά και

λεωφορεία οχήματα και

δ) πέντε χιλιάδες (5.000) χιλιόμετρα για τα επιβατηγά Δ.Χ. οχήματα.

Ο τεκμαρτός αριθμός χιλιομέτρων καλύπτει όλο τον μήνα, εντός του οποίου πραγματοποιείται ή είχε πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος.

Η διορθωμένη ένδειξη που πρέπει να φαίνεται στον μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων προκύπτει όταν, στην ένδειξη του μετρητή που αναγράφεται στο ΔΤΕ που εκδόθηκε από το ΚΤΕΟ κατά τον αμέσως προηγούμενο έλεγχο (πριν την παραποίηση) προστεθούν:

 α) τα τεκμαρτά χιλιόμετρα του διαστήματος που μεσολάβησε μεταξύ των δύο ελέγχων (πριν και μετά την παραποίηση) και

β) το σύνολο των χιλιομέτρων που έχει καταγράψει ο μετρητής από τον έλεγχο μετά την παραποίηση μέχρι τον τελευταίο χρονικά έλεγχο που αυτή διαπιστώθηκε.

  1. To KTEO χορηγεί στον προσκομίζοντα το όχημα βεβαίωση (όχι χειρόγραφη) σύμφωνα με το Παράρτημα VII της παρούσας, η οποία υπογράφεται από τον διενεργήσαντα τον έλεγχο του οχήματος ελεγκτή και από τον Τεχνικό Δ/ντή του ΚΤΕΟ, στην οποία καταγράφεται:

α) η αλληλουχία των χιλιομέτρων που έχουν διανυθεί και καταγραφεί σε κάθε έλεγχο.

β) ο υπολογισμός των τεκμαρτών χιλιομέτρων, με βάση τα οριζόμενα στην ανωτέρω παρ. 2.

γ) το άθροισμα των διανυθέντων και των τεκμαρτών χιλιομέτρων, τιμή στην οποία πρέπει να πραγματοποιηθεί η διόρθωση της ένδειξης του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων από τον εξουσιοδοτημένο τεχνίτη της επόμενης παραγράφου.

  1. Η ανωτέρω διόρθωση της ένδειξης του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων διενεργείται από εξουσιοδοτημένο τεχνίτη οργάνων του ν. 1575/1985 (Α΄ 207), σε συνεργείο του π.δ. 78/1988 (Α΄ 34) τοποθέτησης, επισκευών και ρυθμίσεων ταχογράφων, ταξιμέτρων και διαφόρων άλλων συναφών οργάνων αυτοκινήτων.

Μετά τη διόρθωση της ένδειξης του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων, η προσκομισθείσα βεβαίωση σφραγίζεται και υπογράφεται από τον τεχνίτη οργάνων που πραγματοποίησε την διόρθωση.

Φωτοαντίγραφο της βεβαίωσης, όπως συμπληρώθηκε από τον εξουσιοδοτημένο τεχνίτη, φυλάσσεται στο συνεργείο που πραγματοποιήθηκε η διόρθωση της ένδειξης του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων.

  1. Στη συνέχεια το όχημα υποβάλλεται σε επανέλεγχο σε ΚΤΕΟ, προκειμένου να διαπιστωθεί η αποκατάσταση της σοβαρής έλλειψης που αφορά την παραποίηση του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων. Αν δεν επιδειχθεί η ανωτέρω βεβαίωση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παρ. 3 και 4, δεν διενεργείται ο επανέλεγχος του οχήματος και ενημερώνεται σχετικά ο ενδιαφερόμενος.
  1. Εφ’ όσον ο επανέλεγχος είναι επιτυχής, στο εκδιδόμενο ΔΤΕ και στον χώρο των παρατηρήσεων αναγράφεται η παρατήρηση: «Διόρθωση ένδειξης μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων σύμφωνα με το άρθρο 12 της υπουργικής απόφασης με αριθ. …../…/….».

Φωτοαντίγραφο της βεβαίωσης, όπως συμπληρώθηκε από τον εξουσιοδοτημένο τεχνίτη, φυλάσσεται στο ΚΤΕΟ.

  1. Σε περίπτωση διαπίστωσης οποιασδήποτε ανακολουθίας των ενδείξεων του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων, είτε σε σχέση με την ένδειξη του αμέσως προηγούμενου ελέγχου είτε με παλαιότερου, εκτυπώνονται αυτόματα από το Μηχανογραφικό Σύστημα του ΚΤΕΟ στο ΔΤΕ, όλες οι ενδείξεις του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων (Αριθμός ΔΤΕ – Ημερομηνία – Ένδειξη μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων) από το ιστορικό του τεχνικού ελέγχου του οχήματος, καθώς και η προαναφερόμενη παρατήρηση για τη διόρθωση χιλιομέτρων.
  1. Στην περίπτωση οχημάτων που φέρουν μετρητή διανυθέντων μιλίων ο υπολογισμός της προηγούμενης παραγράφου γίνεται με την προσθήκη τεκμαρτών μιλίων ανά κατηγορία οχήματος ως εξής:

α) 310,7 μίλια για τις μοτοσικλέτες,

β) 621,4 μίλια για τα επιβατηγά Ι.Χ. οχήματα,

γ) 1864,2 μίλια για φορτηγά και λεωφορεία οχήματα

και

δ) 3107 μίλια για τα επιβατηγά Δ.Χ. οχήματα.

(όπου 1 χιλιόμετρο = 0,6214 μίλια)

  1. Στην περίπτωση που κατά τον τεχνικό έλεγχο οχήματος διαπιστωθεί ότι έχει γίνει μηδενισμός και επανεκκίνηση της καταγραφής του αριθμού των χιλιομέτρων (ή των μιλίων) ή αντικατάσταση του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων με άλλον, δεν σημειώνεται σοβαρή έλλειψη και στον χώρο των παρατηρήσεων του ΔΤΕ αναγράφεται: «Επανεκκίνηση καταγραφής χιλιομέτρων (μιλίων)» ή «Αντικατάσταση μετρητή χιλιομέτρων (μιλίων)» αντίστοιχα. Η ανωτέρω παρατήρηση επαναλαμβάνεται σε κάθε μεταγενέστερο έλεγχο.

Η αντικατάσταση μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων αποδεικνύεται μόνο με την προσκόμιση νόμιμων παραστατικών ήτοι απόδειξη, ή τιμολόγιο αγοράς και τοποθέτησής του.

Αντίγραφα των ανωτέρω παραστατικών διατηρούνται στο αρχείο του ΚΤΕΟ.

Ο έλεγχος πιθανής παραποίησης του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων (μιλίων) εξακολουθεί να ισχύει.»

Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται και επόμενη απόφαση, με την οποία θα αρχίσει η επιβολή του νέου προστίμου, ύψους 150 ευρώ στους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ αν και έχει συμπληρωθεί διάστημα έξι μηνών από την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης διενέργειας τεχνικού ελέγχου.

Το νέο πρόστιμο θα επιβάλλεται παράλληλα με τα ισχύοντα πρόστιμα καθυστέρησης που προβλέπονται ήδη και ανέρχονται σε 16 ευρώ για τον πρώτο μήνα καθυστέρησης για τα επιβατηγά αυτοκίνητα, σε 33 ευρώ για διάστημα έξι μηνών και σε 65 ευρώ εφόσον είναι εκπρόθεσμοι για διάστημα πάνω από έξι μήνες.

ΦΕΚ

πηγή: aftodioikisi.gr

Κατηγορία Γενικά

Στην τελική ευθεία εισέρχεται η διαδικασία δημοπράτησης των έργων που αφορούν στην κατασκευή δικτύων διανομής φυσικού αερίου σε 18 πόλεις στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας.

Όπως επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΕΔΑ Στεφανία Μωσσέ μιλώντας χθες στο συνέδριο «Power & Gas Supply Forum» που διοργάνωσε το Energypress, το αμέσως επόμενο διάστημα θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για την προμήθεια υλικών, καθώς και τη διοίκηση, επίβλεψη και επιθεώρηση των έργων. Αμέσως μετά, θα ακολουθήσουν οι διαγωνισμοί για τα έργα κατασκευής στις πρώτες 18 πόλεις. «Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των διαγωνισμών, έχει γίνει λεπτομερής δουλειά σε συνεργασία με τις διαχειριστικές αρχές των περιφερειών, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί διαβουλεύσεις με τους προμηθευτές των υλικών κατασκευής των δικτύων φυσικού αερίου», σημείωσε η κα Μωσσέ. Υπογράμμισε δε, ότι στις περισσότερες από αυτές τις πόλεις οι εργασίες για την κατασκευή των δικτύων διανομής φυσικού αερίου θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα έχει διασφαλισμένη χρηματοδότηση ύψους 172 εκατ. ευρώ και αφορά κατασκευή και επέκταση δικτύων και συνδέσεων με οικιακούς, εμπορικούς και βιομηχανικούς καταναλωτές στις πόλεις: Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Καβάλα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Ορεστιάδα, Αλεξάνδρεια, Βέρροια, Γιαννιτσά, Κατερίνη, Κιλκίς, Σέρρες, Άμφισσα, Θήβα, Καρπενήσι, Λαμία, Λειβαδιά και Χαλκίδα.

Παράλληλα, η κα Μωσσέ ανέφερε πως η ΔΕΔΑ ετοιμάζεται να προχωρήσει στην α΄ φάση της περιφερειακής της διάρθρωσης μέχρι το καλοκαίρι του 2019 και στη β΄ φάση μέχρι τις αρχές του 2020. Στο πλαίσιο αυτό, θα ανοίξουν υποκαταστήματα και σημεία εξυπηρέτησης κοινού σε διάφορες πόλεις της περιφέρειας, ενώ θα υπάρξει στελέχωση με το κατάλληλο τεχνικό προσωπικό.

«Στόχος μας είναι το φυσικό αέριο να φθάσει στον πολίτη με το μίνιμουμ κόστος. Μην ξεχνάμε ότι στην περιφέρεια, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα, καταγράφονται υψηλά ποσοστά ενεργειακής φτώχειας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει καν υποδομή για θέρμανση πετρελαίου. Με τη χρηματοδότηση των έργων κατά σχεδόν 50% από πόρους του ΕΣΠΑ και κατά 50% από ίδια συμμετοχή, η οποία περιλαμβάνει χαμηλότοκο δανεισμό από την ΕΤΕπ, επιτυγχάνουμε τα τιμολόγιά μας να είναι τα φθηνότερα στην επικράτεια. Ταυτόχρονα, τα τέλη σύνδεσης θα είναι δωρεάν, ενώ θα υπάρξουν επιδοτήσεις για τις εσωτερικές εγκαταστάσεις», επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος της ΔΕΔΑ.

Καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ενεργειακής φτώχειας στην ελληνική περιφέρεια είναι η διατήρηση των δικτύων διανομής φυσικού αερίου υπό δημόσιο έλεγχο. Αναφερόμενη στον επικείμενο μετασχηματισμό της ΔΕΠΑ και τη δημιουργία της ΔΕΠΑ Υποδομών, η οποία θα προκύψει από τη συγχώνευση της ΔΕΔΑ με την ΕΔΑ Αττικής, η κα Μωσσέ σημείωσε ότι οι δύο εταιρείες φέρνουν διαφορετικά, αλλά συμπληρωματικά στοιχεία στην ενιαία εταιρεία και προδιαγράφεται μια πολλαπλασιαστική δυναμική ανάπτυξης.

πηγή: energyin.gr

Κατηγορία Γενικά
Σελίδα 1 από 2

Διαφημίσεις Περιεχομένου

  • 1_kaffeine-37.jpg
  • athanasoulis.jpg
  • edipit_enosi.jpg

Η ηλεκτρονική εφημερίδα του τόπου μας!