Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ξεκίνησαν πάλι οι εξετάσεις υποψήφιων οδηγών-ενστάσεις για το νομοσχέδιο Κύριο

Ξεκίνησαν πάλι οι εξετάσεις υποψήφιων οδηγών-ενστάσεις για το νομοσχέδιο

Θετικά ως προς την αρχή του νομοσχεδίου για τη δοκιμασία των προσόντων και της συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών, αλλά και με επιφυλάξεις για την αποτελεσματικότητά του στο να πατάξει τα κυκλώματα διαφθοράς και να εξασφαλίσει αξιόπιστες εξετάσεις, τοποθετήθηκαν αρκετοί εκπρόσωποι των κοινωνικών φορέων, που προσκλήθηκαν στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, για να τοποθετηθούν επί του νομοσχεδίου.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών Ελλάδας (ΟΕΥΟΕ) Γ. Χριστοδούλου διατύπωσε μεταξύ άλλων τις ενστάσεις της Ομοσπονδίας σε ότι αφορά την παραχώρηση των εκπαιδευτικών οχημάτων, και κάλεσε τον υπουργό λαμβάνοντας υπόψιν την πεντάμηνη αποχή από τις εξετάσεις να παρατείνει την παράταση ισχύος από τέσσερις σε τουλάχιστον οκτώ μήνες, ώστε να μπορέσει να υπάρξει αποσυμφόρηση της κατάστασης και του κοινωνικού συνόλου, και να μη σταματήσουν εκ νέου οι εξετάσεις – κάτι που, όπως εκτίμησε, θα οδηγούσε σε θάνατο τον κλάδο.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης, Διαμαντής Ηλιάδης, κατηγόρησε την κυκβέρνηση πως «δεν ψάχνετε τη διαφάνεια αλλά εξιλαστήρια θύματα, την εξόντωση του εκπαιδευτή». Και εμείς θέλουμε διαφάνεια, θέλουμε τις κάμερες στις εξετάσεις, δεν είναι όμως ο εκπαιδευτής το πρόβλημα, είπε χαρακτηριστικά και υποστήριξε ότι υπάρχει ένα σοβαρό θέμα, επειδή στις εξετάσεις δεν θα είναι παρών ο εκπαιδευτής – κάτι που συνεπάγεται «κίνδυνο στους δρόμους».

Ο πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος Κ. Αγοραστός, ανέφερε πως η αναγκαιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης δράσεων αναβάθμισης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας μέσω ενός εκσυγχρονισμένου κανονιστικού πλαισίου δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών, ασφαλώς αποτελεί στόχο πρώτης προτεραιότητας για τη χώρα μας και σε αυτό συμφωνούμε όλοι μας. Εξέφρασε ωστόσο τις επιφυλάξεις του εάν το συγκεκριμένο σχέδιο μπορεί να οδηγήσει σ’ αυτή την κατεύθυνση, και αναφέρθηκε σε μια σειρά από θέματα όπως στην υποστελέχωση διευθύνσεων μεταφορών, υπηρεσιών, στη χωροθέτηση, σχεδιασμό, τρόπο χρηματοδότησης και κατασκευή νέων, απαιτουμένων, ειδικών χώρων – πίστες ανά περιφερειακή ενότητα.

Επικριτική για το νέο νομοσχέδιο και τους χειρισμούς του υπουργείου Μεταφορών και προσωπικά του υπουργού Μεταφορών, ήταν κι η Βέτα Πανουτσάκου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδος, η οποία και έκανε λόγο για διάλυση των υπηρεσιών του υπουργείου και των Περιφερειών εάν οι εξετάσεις για τις άδειες οδήγησης ενταχθούν στη διάρκεια του κανονικού ωραρίου εργασίας των εργαζομένων εξεταστών, με δεδομένες τις ελλείψεις που υπάρχουν. Χαρακτήρισε επίσης ακατανόητη τη διαδικασία της πρακτικής επανεξέτασης που προβλέπεται πλέον για τους ηλικιωμένους οδηγούς. «Το σχέδιο νόμου είναι αποσπασματικό, δεν διασφαλίζει το δημόσιο χαρακτήρα των εξετάσεων και δεν επιλύει προβλήματα αλλά τα ενισχύει» είπε χαρακτηριστικά.

πηγή: aftodioikisi.gr

Σχετικά Άρθρα