Στα εγκαίνια του υπερσύγχρονου Ερευνητικού Κέντρου του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, της μεγαλύτερης ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, παρευρέθηκε ο Βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας και Υφυπουργός Ανάπτυξης, Λάζαρος Τσαβδαρίδης.
Πρόκειται για μια επένδυση υψηλής σημασίας για τον τομέα της Υγείας και της φαρμακευτικής έρευνας, η οποία αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τον ρόλο της Πάτρας και συνολικά της Δυτικής Ελλάδας ως κέντρου καινοτομίας, έρευνας και τεχνολογικής ανάπτυξης.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο κ. Τσαβδαρίδης χαρακτήρισε τη δημιουργία του νέου Ερευνητικού Κέντρου ως μια εξέλιξη-ορόσημο, επισημαίνοντας ότι αποτελεί ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες της χώρας μας και στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας.
Όπως τόνισε, στρατηγικός στόχος του Υπουργείου Ανάπτυξης, υπό την πολιτική καθοδήγηση του Υπουργού Τάκη Θεοδωρικάκου, είναι η ουσιαστική διασύνδεση της έρευνας με την παραγωγή, ώστε η γνώση και η καινοτομία να μετατρέπονται σε πραγματική ανάπτυξη και νέες ευκαιρίες για την ελληνική κοινωνία.
«Επενδύσεις όπως η σημερινή αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα μπορεί να διακριθεί και να πρωταγωνιστήσει στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον, δημιουργώντας παράλληλα ποιοτικές και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας για τους νέους επιστήμονες της χώρας μας», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Τσαβδαρίδης συνεχάρη τη διοίκηση της ΒΙΑΝΕΞ για το όραμα, τη συνέπεια και την επιμονή της στην ανάπτυξη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, επισημαίνοντας ότι η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε υγιή επιχειρηματική πρωτοβουλία που συμβάλλει στην πρόοδο, την καινοτομία και την ενίσχυση της παραγωγικής βάσης της χώρας.
Η νέα αυτή επένδυση αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του ερευνητικού και τεχνολογικού αποτυπώματος της Ελλάδας, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της στον ευρωπαϊκό και διεθνή χάρτη της φαρμακευτικής καινοτομίας.