Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως αμέσως μετά την αποστολή των ανταλλακτικών από την κατασκευάστρια εταιρεία, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία Mitsubishi για να γίνει έλεγχος και τυχόν αντικατάσταση του αερόσακου, χωρίς οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 210 3483300 και 797 με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της, ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.