Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΕΦΚΑ: Με ένα κλικ ένσημα, εκκαθαριστικά και πιστοποιητικά στο «Dashboard του Πολίτη» Κύριο

ΕΦΚΑ: Με ένα κλικ ένσημα, εκκαθαριστικά και πιστοποιητικά στο «Dashboard του Πολίτη»

Eδώ και περίπου μια εβδομάδα βρίσκεται σε λειτουργία η ηλεκτρονική υπηρεσία του ΕΦΚΑ , το «Dashboard του Πολίτη» η οποία θα παρουσιαστεί επισήμως αύριο Τρίτη και θα δίνει τη δυνατότητα σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους να παίρνουν χρήσιμες πληροφορίες με ένα κλικ από τον υπολογιστή αλλά και το κινητό τηλέφωνο.

 

Μέσω της νέας πλατφόρμας, οι πολίτες θα μπορούν να δουν τα ένσημά τους, τον ασφαλιστικό τους βίο , τα ραντεβού με τον ΕΦΚΑ, τα ειδοποιητήρια για την καταβολή εισφορών ή δόσεων ,τα ποσοστά αναπηρίας αλλά και τα εκκαθαριστικά συντάξεων. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα άμεσης έκδοσης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας, χωρίς γραφειοκρατικές καθυστερήσεις. Δίνεται μάλιστα και η δυνατότητα προσωποποιημένων ειδοποιήσεων και υπενθυμίσεων, ενώ σταδιακά η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται με νέες λειτουργικότητες.

 

 

Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του ΕΦΚΑ

 


Το νέο ψηφιακό εργαλείο συγκεντρώνει προσωποποιημένη πληροφόρηση με ευκολία , ταχύτητα και ασφάλεια ενώ η πρόσβαση πραγματοποιείται με τους προσωπικούς κωδικούς Taxisnet και επιβεβαίωση με One Time Password (OTP). Ωστόσο η είσοδος στην πλατφόρμα προϋποθέτει εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σημειώνουμε ότι πολλοί πολίτες δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει την καταχώρισή τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα άμεσα.

 

 

Ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει (μισθωτός, μη μισθωτός, άτομο με αναπηρία ή συνταξιούχος), η αρχική οθόνη παρουσιάζει συγκεντρωμένα και οργανωμένα όλα τα κρίσιμα στοιχεία. Στην ενότητα Αιτήσεις, προβάλλονται οι αιτήσεις που υποβάλλει ο ασφαλισμένος, αλλά και η εμφάνιση της κατάστασής τους. Ταυτόχρονα, μπορεί να υποβάλλει νέες αιτήσεις για μεταβολή στοιχείων, επιδόματα και παροχές.

 

 

Επιπλέον, στη θέση των τραπεζικών συναλλαγών μπορεί ο ασφαλισμένος να αλλάξει ή να διορθώσει το IBAN και να ορίσει τον πρωτεύοντα τραπεζικό λογαριασμό του.

 

Μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει άμεσα την επικαιροποιημένη βεβαίωση απογραφής.

 

Η δημιουργία ασφαλιστικής ιστορίας θα διευκολύνει και τη γρηγορότερη διεκπεραίωση αιτήσεων συνταξιοδότησης ασφαλισμένων, ώστε αν όχι τους επόμενους μήνες , στο άμεσο μέλλον να συντμηθεί δραστικά η απονομή των συντάξεων.

 

 

 

Εφαρμογή «myEFKA mobile App»

 


Επίσης, έχει αναπτυχθεί και η εφαρμογή «myEFKA mobile App», διαθέσιμη για όλες τις συσκευές, σε App Store και Google Play, για πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου που προσφέρει στον χρήστη τις ίδιες λειτουργικότητες, προσαρμοσμένες ειδικά για χρήση σε κινητά και τάμπλετ.

 

Η νέα πλατφόρμα εντάσσεται στις τέσσερις στρατηγικές πρωτοβουλίες ψηφιακού εκσυγχρονισμού του ΕΦΚΑ που έχει αναλάβει η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας σε συνεργασία με τη διοίκηση, ήτοι την αναβάθμιση των ΚΕΠΑ, την ψηφιοποίηση του αρχειακού υλικού, τη δημιουργία του dashboard και το νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα, που αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το 2026.

 

Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι εργασίες ψηφιοποίησης των 53 εκ εγγράφων του ΕΦΚΑ που βρίσκονταν σε κούτες μέχρι πρότινος ,με στόχο η διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος της έως το τέλος του έτους.

Σχετικά Άρθρα