Το βρέφος μόλις μίας ημέρας από την πόλη της Καστοριάς με σοβαρό πρόβλημα υγείας διακομίστηκε συνοδεία μοτοσικλετιστών της ΕΛ.ΑΣ. που άνοιγαν δρόμο από την Ημαθία και μετά.

 

«Γέφυρα ζωής» στήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία το μεσημέρι της Τρίτης (23/6) για τη μεταφορά ενός νεογέννητου βρέφους μόλις μιας ημέρας από την Καστοριά στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» στη Θεσσαλονίκη.

 

Δικυκλιστές της Ελληνικής Αστυνομίας ανέλαβαν τη συνοδεία του ασθενοφόρου από την περιοχή του Κλειδιού Ημαθίας στις 14:30 φτάνοντας στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο στις 14:47 δηλαδή σε μόλις 17 λεπτά.

 

Το βρέφος έφτασε με ασφάλεια στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο και παραδόθηκε στο ιατρικό προσωπικό που είχε τεθεί σε επιφυλακή.

 

Το νεογνό, που είναι σύμφωνα με πληροφορίες αγόρι, νοσηλεύεται διασωληνωμένο στη ΜΕΘ.

«Γέφυρα ζωής» από άντρες της Αστυνομίας σήμερα το απόγευμα, λίγα λεπτά πριν από τις 5:00, προκειμένου ένα βρέφος μόλις λίγων ωρών να μεταφερθεί από ιδιωτική κλινική της Βέροιας, σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το βρέφος μόλις 18 ωρών διαγνώστηκε με αναπνευστική δυσχέρεια.

 

Δυνάμεις της Αστυνομίας άνοιξαν τον δρόμο προκειμένου το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ να φτάσει άμεσα στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» της Θεσσαλονίκης.

 

Το βρέφος χρειάζεται υποστήριξη από οξυγόνο και νοσηλεύεται στη Nεογνολογική Kλινική του Ιπποκρατείου, δίχως ωστόσο να έχει διασωληνωθεί.

 

Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται σταθερή.

 

www.thestival.gr

 

 

 

 

Alexandriamou.gr
Δημοσιογραφική Ενημερωτική Ηλεκτρονική Εφημερίδα
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας