ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΙΑΝΟΒΕΡΓΙΟΥ-ΑΡΑΧΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 7-9/11/2014

Παρασκευή 7/11: Ξεκινήσαμε το πρωί με μεγάλη χαρά το ταξίδι μας για την Αθήνα, μια και ξεπεράστηκαν αρκετά εμπόδια μέχρι να πραγματοποιηθεί . Έπειτα από τέσσερις στάσεις για φαγητό και ξεκούραση φτάσαμε το απόγευμα στην Αθήνα.

Πρώτη μας στάση και επίσκεψη στο Καλλιμάρμαρο στάδιο . Αφού κατεβήκαμε από το λεωφορείο, μπήκαμε μέσα στο όμορφο στάδιο και περπατήσαμε στους χώρους του. Το είδαμε φωτισμένο και έτοιμο να υποδεχτεί τον

Μαραθώνιο αγώνα δρόμου, που θα γινόταν μετά από δύο ημέρες .

Στη συνέχεια, έπειτα από μια σύντομη βόλτα με τα πόδια, φτάσαμε στο Ζάππειο Μέγαρο .Ήταν λουσμένο στο φως και γεμάτο από κόσμο, μια και μέσα γινόταν κάποια εκδήλωση . Μπήκαμε μέσα και θαυμάσαμε την υπέροχη αίθουσα του περιστυλίου .

Στη συνέχεια επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας . Αφού τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας στα δωμάτια, κατεβήκαμε για το δείπνο . Έπειτα τριγυρίσαμε στους χώρους του ξενοδοχείου και στη συνέχεια επιστρέψαμε στα δωμάτιά μας να ξεκουραστούμε .

Σάββατο 8/11 : Πήραμε το πρωινό μας και συγκεντρωθήκαμε στην είσοδο. Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο, όπου μετά από μια σύντομη διαδρομή κατεβήκαμε . Ακολουθώντας τον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου φτάσαμε στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

Η θέα ήταν μαγική, από τα δεξιά μας η Ακρόπολη, και από τα αριστερά μας το Μουσείο. Στην είσοδο συναντήσαμε και τον ξεναγό. Μπήκαμε μέσα και βγάλαμε τα εισιτήρια . Προχωρήσαμε στο εσωτερικό και τον ακούγαμε προσεκτικά . Μας παρουσίασε με πολύ απλό τρόπο κάθε πλευρά της ιστορίας μας μέσα από τα εκθέματα του μοναδικού αυτού μουσείου. Η βροχή που άρχισε να πέφτει παραλίγο να μας χαλάσει το πρόγραμμα. Έπειτα όμως από λίγο σταμάτησε και άλλαξε τη διάθεσή μας. Ο χρόνος μέσα στο μουσείο μας φάνηκε πολύ λίγος, μα έπρεπε να συνεχίσουμε το πρόγραμμά μας.

Έτσι, βγαίνοντας έξω, προχωρήσαμε και πολύ σύντομα ανεβήκαμε στο λόφο της Ακρόπολης. Τα λόγια ήταν λίγα. Ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο, οι Καρυάτιδες.  Κοιτούσαμε και δεν χόρταιναν τα μάτια μας. Ακούγαμε με προσοχή τον ξεναγό, τριγυρίσαμε λίγη ώρα πάνω στον βράχο, και χαρήκαμε τη μοναδική θέα από ψηλά . Έπειτα κατεβήκαμε για φαγητό και ψώνια στην όμορφη Πλάκα.

Αφού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε, μέσα από τα δρομάκια της Πλάκας βρεθήκαμε στην οδό Ερμού και σε λίγο έξω από το κτίριο της Βουλής,                    για την προκαθορισμένη μας επίσκεψη. Εκεί οι υπεύθυνοι μας υποδέχτηκαν με ευχάριστη διάθεση. Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με όλη την ιστορία του κτιρίου καθώς και του πολιτεύματός μας. Στη συνέχεια μας έδειξαν κάποιους χώρους του κτιρίου . Επισκεφθήκαμε , στον πάνω όροφο, την αίθουσα του Ελευθερίου Βενιζέλου, με διάφορα αντικείμενα της ιστορίας του έθνους μας.

Έπειτα από λίγη ώρα και πάλι με απόλυτη ησυχία αποχωρήσαμε και βγήκαμε έξω από το κτίριο, όπου μας περίμεναν οι γονείς μας .

Βγαίνοντας όλοι μας, νιώθαμε μια μεγάλη ικανοποίηση πως πετύχαμε τον στόχο μας. Η ημέρα μας όμως δεν είχε ακόμα τελειώσει.

Έπειτα συγκεντρωθήκαμε μπροστά από το κτίριο της Βουλής, πολύ κοντά στο άγαλμα του άγνωστου στρατιώτη, για να δούμε την αλλαγή της φρουράς των ευζώνων . Δυστυχώς όμως η ξαφνική βροχή δεν μας επέτρεψε να την παρακολουθήσουμε.

Έτσι επισκεφθήκαμε τον σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα. Κατεβήκαμε αρκετά μέτρα κάτω από το έδαφος και είδαμε   το Μετρό.

Στη συνέχεια επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας . Έπειτα από λίγη ώρα κατεβήκαμε και πάλι για το δείπνο . Αφού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε για αρκετή ώρα, το βράδυ βγήκαμε μια βόλτα στο Θησείο.

Αργά το βράδυ επιβιβαστήκαμε και πάλι στο λεωφορείο και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε.

Κυριακή 9/11 : Πήραμε το πρωινό μας, τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας και συγκεντρωθήκαμε στην είσοδο . Στη συνέχεια, βάλαμε όλα τα πράγματά μας στο λεωφορείο, και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Αφήσαμε πίσω μας την πρωτεύουσα και έπειτα από λίγη ώρα φτάσαμε στο Αττικό Ζωολογικό πάρκο στα Σπάτα. Εκεί είχαμε αρκετό χρόνο για να θαυμάσουμε τα ζώα και να δούμε για πρώτη φορά από κοντά κάποια είδη. Το αποκορύφωμα βέβαια ήταν η επίδειξη που παρακολουθήσαμε με τα δελφίνια.

Αφού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε, έφτασε δυστυχώς η ώρα της αναχώρησης και έτσι ξεκινήσαμε για τον προορισμό μας. Έπειτα από τρεις στάσεις για ξεκούραση φτάσαμε το βράδυ στα σπίτια μας κουρασμένοι αλλά σίγουρα ευχαριστημένοι .

Αυτή η εκδρομή, όπως και οι δύο προηγούμενες, θα μας μείνουν πραγματικά αξέχαστες !!!